MS Windows
briani 27239
Windows XP lukker ned så snart jeg kommer ~
Fra : Reno Raines

Dato : 15-03-05 11:08

Har brug for hjælp!

Min WinXP Pro lukker ned så snart jeg kommer online. Den går som sådan
ikke ned, men lukker systemet "pænt". Problemet er kommet uden jeg synes
jeg har ændret i nogen opsætning, drivers eller lignende.
Systemet:

Athlon 3000+ på Asus A7N8X Deluxe
Webspeed modem forbundet med netkabel til on-board netkort.
Nyeste motherboard drivers.
Norton Internet Security har været installeret og opdateret i hele
forløbet uden den har fundet noget.
Windows XP Pro SP2 fuldt opdateret

Mit bundkort har to on-board netkort og jeg forsøgte at forbinde
internetforbindelsen til det andet hvilket også hjalp initialt. Men
efterfølgende kom problemet igen.

Nogen forslag? TDC er løbet tør.

MVH

Fra : Reno Raines

Dato : 15-03-05 12:08

Supplement:

Jeg skiftede netforbindelsen tilbage til det oprindelige netkort og
registrede dette hos TDC. Herefter virkede forbindelsen upåklageligt
lige indtil at jeg skiftede til den anden bruger-profil på computeren.
Så er problemet der igen (for alle brugerprofilerne). Mystisk...

MVH

Fra : Madhatter@dk.invalid

Dato : 15-03-05 12:43

On Tue, 15 Mar 2005 12:08:12 +0100, "Reno Raines" <No.Mails@For.Me>
wrote:

> [...]
>lige indtil at jeg skiftede til den anden bruger-profil på computeren.
>Så er problemet der igen (for alle brugerprofilerne). Mystisk...

Gætter på at du har besøb af Blaster eller lignende djævelskab...

En up2date virusscan kan stærkt anbefales.....