MS Windows
briani 27239
Stifinder lang tid om at vise indhold
Fra : Tage

Dato : 15-03-05 08:57

Hej NG

Jeg har nogen pc'ere som har problemer med at vise stifinderen.
Når stifinderen åbnes er som om den tager al kraften fra pc'en. Hvis man er
meget tålmodig kommer stifinderen til sidst. Hvis man ikke er tålmodig og
trykker på et eller andet i stifinderen, melder den "Svarer ikke".
Hvis man vil slette eller kopiere varer det laaaaaaang tid inden at den
spørger om man vil slette eller kopiere.
Det skal siges at pc'erne er koblet op på netværk drev på forskellige
servere.

Er der nogen der har en idé .......

Tage

Fra : Jens1dk

Dato : 15-03-05 15:51

On Tue, 15 Mar 2005 08:56:40 +0100, "Tage" <sotc@dronninglund.dk>
wrote:

> Er der nogen der har en idé .......

Der er nok en win98,
start med at tømme temp internet files, papirkurv,
og hvad der ellers er af overflødigt.
Det har hjulpet et par gange her.
Det kan også være at windows trænger til at blive ny.geninstalleret,
ØV.

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 15-03-05 18:57

"Tage" <sotc@dronninglund.dk> wrote in message

> [...]
> den spørger om man vil slette eller kopiere.
> Det skal siges at pc'erne er koblet op på netværk drev på

Prøv at slå serviceprogrammet WebClient fra.

/klaus