MS Windows
briani 27239
Outlook Ekspress - stor inbox
Fra : Lasse

Dato : 14-03-05 21:47

Hej

Jeg har efterhånden fået min inbox til at vokse til ca 35 Mb selvom der kun
er ca. 170 meddelser i den. Og ingen af dem er med store vedhæftede filer.
Er det ikke muligt at rydde op i inboxen på samme måde som man kan med
hentede nyhedsbeskedder ?

Hvis det ikke er den rigtige gruppe jeg spørger i beklager jeg meget og vil
naturligvis gerne guides i den rigtige retning

På forhånd tak

Lasse

Fra : John Vedsegaard

Dato : 14-03-05 22:12

Er det ikke bare filer/mapper/komprimer alle mapper?

Fra : Gunnar

Dato : 15-03-05 08:48

> [...]
>
> Hvis det ikke er den rigtige gruppe jeg spørger i beklager jeg meget og
> vil naturligvis gerne guides i den rigtige retning

Gruppen hedder - dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
Hvis du har været inde på Webmail,eller s gør det, så se efter om ikke der
ligger noget i papirkurven
for det fylder stadig.
Gunnar

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Lasse

Dato : 15-03-05 22:15

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Gruppen hedder - dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
> Hvis du har været inde på Webmail,eller s gør det, så se efter om ikke der
> [...]

Tak for svarene, der er lidt at forsøge sig med.
Jeg vil prøve af og ellers henvende mig i

Fra : Kim J.

Dato : 15-03-05 06:23

Hejsa Lasse,

> [...]
>
> Hvis det ikke er den rigtige gruppe jeg spørger i beklager jeg meget og
> vil naturligvis gerne guides i den rigtige retning

Hvorfor ikke oprette mapper under "lokale mapper"?
Højreklik på "lokale mapper", så kan du vælge at lave en ny mappe, det kan
du for øvrigt gøre alle steder i Outlook. Derefter kan du så sortere de
meddelelser du ikke ønsker skal forsvinde.

35 mb for 170 beskeder, og uden vredhæftninger, det lyder voldsomt. Jeg ved
ikke hvor mange beskeder jeg har til at ligge, men der er meddelelser lige
fra den første Outlook Express kom, så der må være mange tusinde
meddelelser, og de er alle sorteret op efter emne og person.

Mvh
Kim J.