MS Windows
briani 27239
XP og sprogskift i IE
Fra : Jens1dk

Dato : 14-03-05 21:31

XP og sprogskift i IE

I win98 kan man skifte sprog i en dialogbox under funktioner >
internetinstillinger > sprog.

Det kan man ikke i XP !
Muligheden er fjernet.
Men der står jo: Menuer og dialogboxe vises i øjeblikket på dansk.
Ja, det kan jeg godt se at de gør :)

Hvad er meningen ?

Og hvor har man mon gemt det sprogskift ????????

Fra : Hansen

Dato : 14-03-05 23:44

"Jens1dk" <nospam@nospam2.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ja, det kan jeg godt se at de gør :)
>
> Hvad er meningen ?
>
> Og hvor har man mon gemt det sprogskift ????????

Hvad er det, du vil skifte sprog på?

Fra : Jens1dk

Dato : 15-03-05 15:43

On Mon, 14 Mar 2005 23:43:32 +0100, "Hansen" <Hansen@lynge.gø> wrote:

> Hvad er det, du vil skifte sprog på?

Jeg vil gerne kunne skifte sprog på menuer og dialogboxe som man kan i
win98, hvis man har hentet de forskellige sprog i win update.

Det skal bl.a bruges til at tage screenshots til brugere af
forskellige sprog.

Fra : Hansen

Dato : 15-03-05 20:08

> [...]
> win98, hvis man har hentet de forskellige sprog i win update.
>
> Det skal bl.a bruges til at tage screenshots til brugere af

Ikke muligt.

Fra : Anders Lund

Dato : 15-03-05 23:31

Hansen wrote:

> Ikke muligt.

Det var det i Windows 98... måske man kan downloade de sprogpakker et
andet sted fra?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Hansen

Dato : 15-03-05 23:43

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Det var det i Windows 98... måske man kan downloade de sprogpakker et
> andet sted fra?

Er du sikker på, at man kunne i Windows 98?

Fra : Anders Lund

Dato : 15-03-05 23:45

Hansen wrote:
> Er du sikker på, at man kunne i Windows 98?

Ja, morede mig med at installere det på en af mine kollegaers maskiner i
sin tid. Det var med de sprog man kunne hente fra Windows Update. De
ligger der vist stadig hvis man bruger WU på en 98.