MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Media player
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 13-03-05 21:29

Hej NG
Jeg har fået tilsendt en lydfil i formatet wma, men jeg vil gerne konvertere
den til enten mp3 eller wav,
kan dette lade sig gøre og med hvilket program.

Hilsen
Ingrid

Fra : emj

Dato : 13-03-05 21:51

"Ingrid Bitsch" <ingridbitsch@stofanet.dk> skrev::

>Jeg har fået tilsendt en lydfil i formatet wma, men jeg vil gerne konvertere
>den til enten mp3 eller wav,
>kan dette lade sig gøre og med hvilket program.

WMP kan gemme i mp3
Hilsen emj

Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 14-03-05 11:27

Hej igen
Jeg har Windows Media Player version 10
Der er ikke mulighed for at gemme som mp3, som du skriver
Skal lydfilen konverteres i et bestemt program?

Hilsen
Ingrid

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 14-03-05 12:02

"Ingrid Bitsch" <ingridbitsch@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
konvertere
> den til enten mp3 eller wav,
> kan dette lade sig gøre og med hvilket program.

prøv
http://www.nch.com.au/switch/index.html?ref=google&ref2=c24mp3search&ref3=a1
eller
http://www.convert-wma-mp3.com/?from=gadw