MS Windows
briani 27239
XP og understregning af links i stifinder
Fra : Jens1 Danmark

Dato : 12-03-05 17:32

Har rodet en del med at få det slået fra,
mener at ha' haft held til det på en comp.
men kan ikke huske hvor det gøres.
Er der lidt hjælp ?
Den er godt nok svær at finde rundt i den XP!

Fra : Anders Lund

Dato : 12-03-05 17:44

Jens1 Danmark wrote:
> Har rodet en del med at få det slået fra,
> mener at ha' haft held til det på en comp.

Jeg vil lige starte med at sige at det er en god idé at have hele
spørgsmålet i selve sin posting og ikke delvist (eller helt) i subject.

Men hvis du åbner denne computer, gå i funktioner og mappe
indstillinger, vil du på det første faneblad kunne vælge om du skal
enkelt- eller dobbelt-klikke på ikoner og om der i det første tilfælde
skal være understregning på teksten.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Jens1 Danmark

Dato : 12-03-05 19:14

On Sat, 12 Mar 2005 17:43:39 +0100, Anders Lund
<anders@andersonline.dk> wrote:

> [...]
> indstillinger, vil du på det første faneblad kunne vælge om du skal
> enkelt- eller dobbelt-klikke på ikoner og om der i det første tilfælde

Tak, men det var nu "links" mapper i stifinder.
Det ville være bedre hvis de var 98 style.

Fra : Anders Lund

Dato : 13-03-05 00:06

Jens1 Danmark wrote:
> Tak, men det var nu "links" mapper i stifinder.

Jeg ved ikke hvad du mener... "Fortrukne"?

Fra : Jens1dk

Dato : 13-03-05 11:44

On Sun, 13 Mar 2005 00:06:27 +0100, Anders Lund
<anders@andersonline.dk> wrote:

> Jeg ved ikke hvad du mener... "Fortrukne"?

Nej det er alle mapperne i stifinder/explorer.

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 13-03-05 14:57

"Jens1 Danmark" <nospam@nospam2.com> wrote in message
> Har rodet en del med at få det slået fra,
> mener at ha' haft held til det på en comp.
> men kan ikke huske hvor det gøres.

I stifinderens mappeindstillinger under fanebladet "vis" skal du
fjerne fluebenet i det felt der i den engelske Windows hedder "Display
simple folder view".

/klaus

Fra : Jens1dk

Dato : 13-03-05 16:38

On Sun, 13 Mar 2005 14:57:15 +0100, "Klaus Jorgensen" <kj@no.spam>
wrote:

> I stifinderens mappeindstillinger under fanebladet "vis" skal du
> fjerne fluebenet i det felt der i den engelske Windows hedder "Display
> simple folder view".

Det var en af de svære, måske skulle man lave en brugsanvisning om
hvordan man trimmer en xp til win98 siple view
Tak !