MS Windows
briani 27239
EgWTxocR.exe ?
Fra : pedder

Dato : 12-03-05 13:47

Hejsa

Nogen der ved hvad dette program gør ? Det åbner ca. 50 x ved opstart.
Derfor tager det lang tid før WINXP pro er klar. (det forsvinder stille og
roligt igen, så kun ét x af programmet kører)
Har scannet for virus, spyware osv - finder intet.
Har prøvet at fjerne det via msconfig/start, men det kommer igen.
Har prøvet at fjerne alt omkring det i reg. databasen.
Kan ikke se det kan afinstalleres i tilføj / fjern prog.
Prøver jeg at lukke den i task maneger, starter det igen.

Google finder ikke noget der hedder "subject"

Anyone ?

Regards
pedder

Fra : Leony

Dato : 12-03-05 15:56

"pedder" <123@132.com> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvad dette program gør ? Det åbner ca. 50 x ved opstart.

Start -> Kør -> skriv msconfig
Fjern flueben ved det som ser mistænkeligt ud.
Dette kunne være en løsning.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : pedder

Dato : 12-03-05 19:57

> Har prøvet at fjerne det via msconfig/start, men det kommer igen.
har prøvet, uden held

Fra : Ivan [7100]

Dato : 12-03-05 20:20

Så ligger der en installer-dims et eller andet sted.......brug søg og
lokaliser bæstet.....

Hedder nok ikke det samme, men burde være til at finde. Typisk er det en
eller anden søge-hjælpefunktion.

En Spyware-scanner burde da kunne fjerne det....

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-03-05 14:03

Du har sandsynligvis virus. Der findes nogle stykker der genererer
exefiler med 8 tilfældige bogstaver.
Prøv en online scanner som http://housecall.trendmicro.com/

Fra : pedder

Dato : 14-03-05 20:07

Hejsa igen

Har lige prøvet at scanne med Bitdefender og fandt ud af at det var en
virus!!
Den og 14 andre - hmm, Norton antivirus 2005 er da noget L... - den finder
intet.
Så nu kører jeg igen.....
Tak for input

Fra : Anders Lund

Dato : 15-03-05 23:16

pedder wrote:
> Har lige prøvet at scanne med Bitdefender og fandt ud af at det var en
> virus!!
> Den og 14 andre - hmm, Norton antivirus 2005 er da noget L... - den finder
> intet.

Ikke for at forsvare nogen (bruger ikke AV mere), men pas på det ikke er
falske positiver.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!