MS Windows
briani 27239
Mit C drev har overskrevet mit E
Fra : Gunnar

Dato : 12-03-05 11:49

Hej.
Jeg har fået det problem at mit E drev tilsyneladende er blevet til C
drev,
det
er i hvert fald det fra c der står der
Et er hvordan kan det ske, noget andet er kan det reddes, altså mit E drev
Jeg har kun to gendannelsespunkter og det blev ikke bedre af det.
Gunnar

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 12-03-05 16:41

Hej Gunnar,

> Jeg har fået det problem at mit E drev tilsyneladende er blevet til C
> drev, det er i hvert fald det fra c der står der

Jeg oplevede i går netop præcis det samme, hvilket er en smule skrærmmende!

Mit e-drev blevet overskrevet med data fra mit c-drev og så kunne Windows XP
ikke længere starte op.

Jeg har så to harddiske i min PC. Tog derfor den ene af (den med e-drev) og
så kunne Windows godt boote op igen. Bagefter satte jeg den anden harddiske
tilbage igen og så kørte Windows som den skulle, men alt data fra e-drevet
er desværre væk .

Er det mon en eller anden form for virus?

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Gunnar

Dato : 12-03-05 17:53

> [...]
> fra e-drevet er desværre væk .
>
> Er det mon en eller anden form for virus?

Jeg vil nu kører en online virusscanner med det samme.

Fra : Gunnar

Dato : 13-03-05 08:41

> Hej.
> Jeg vil nu kører en online virusscanner med det samme.
> Gunnar

Det var ikke virus, eller spyvare på min maskine, men hvad så?
Gunnar

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 13-03-05 19:53

"Gunnar" skrev

> Det var ikke virus, eller spyvare på min maskine, men hvad så?
> Gunnar

Kan det tænkes, at jumperene på harddiskene står uhensigtsmæssigt?

F.eks. een harrdisk med C:\ står til Cable Select,
mens D:\ står til Slave.

Enten skal begge harddiske står til Cable Select,
eller skal diskene stå til master eller slave.

mvh
Thorkild Dalsgaard