MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Værktøjslinien sprog
Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-03-05 08:04

Selvom jeg bliver ved med at fjerne flubenet ved værktøjslinien sprog,
bliver den ved med at komme tilbage på proceslinien ved hver genstart. Har
nogen en løsning?. Jeg kører XP Home.

Mvh.

Karsten

Fra : Hansen

Dato : 12-03-05 09:51

"Karsten Jensen" <julemandenborpagronland@dk.dk> skrev i en meddelelse
> Selvom jeg bliver ved med at fjerne flubenet ved værktøjslinien sprog,
> bliver den ved med at komme tilbage på proceslinien ved hver genstart. Har
> [...]
Givet du aldrig bruger andet tastaturlayout end dansk, bør du fjerne øvrige
sprog. Så dukker forsvinder linjen. Som standard (og de fleste ændrer det
IKKE under installation) installerer XP også engelsk tastaturlayout. INGEN i
denne verden har kunne fortælle mig, hvorfor det er smart. Det ville være
mere praktisk, hvis den halve procent, der har brug for det, installerer det
i stedet for, at de 99,5%, der ikke bruger det, skal irriteres...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-03-05 10:03

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> skrev:

> [...]
> det
> i stedet for, at de 99,5%, der ikke bruger det, skal irriteres...

Tak for hjælpen. Det hjalp.

Mvh

Karsten