MS Windows
briani 27239
Ændre baggrund...?
Fra : Henning Holm

Dato : 10-03-05 13:59

Jeg har fået et mærkeligt problem....
Under skift af skærmopløsning,forsvandt mit baggrundsbillede....
Når Jeg så klikker på skrivebordet,vælger egenskaber,for at vælge et
billede,trigger den "Rundll.exe har fundet en fejl og afsluttes" i næste
øjeblik popper "Drwtson har fundet en fejl og afsluttes"og så kan man ikke
gøre mere,vinduet bliver hængende,men resten af PC'en virker godt nok...
System:
Win XP PRO DK SP2
Nogen der har et hint...?

--
Venlig Hilsen

Henning Holm
allig8or125@hotmail.com
"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice

Fra : Torbenth

Dato : 10-03-05 22:01

"Henning Holm" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået et mærkeligt problem....
> Under skift af skærmopløsning,forsvandt mit baggrundsbillede....

Kan du ikke bruge systemgendannelse til at gå tilbage til lige før du lavede
ændringen?

Mvh.
Torben

Fra : Henning Holm

Dato : 11-03-05 01:13

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning Holm" <no@no.no> skrev i en meddelelse
>

> Kan du ikke bruge systemgendannelse til at gå tilbage til lige før du
> [...]
Hmmm.....Jo,men har nu prøvet at vælge en ny baggrund,
via windows billedvisning,og det gik godt nok....
så Jeg klapper lige hesten...
Men Tak for svar....

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-03-05 01:20

"Henning Holm" <no@no.no> wrote in message
> [...]
> gøre mere,vinduet bliver hængende,men resten af PC'en virker godt nok...

Jeg havde samme problem for nogen tid siden, du skal bruge system
gandannelses funktionen og gå skridt for skridt tilbage til det virker igen,
indstallere din skærmkort driver igen og så prøve en gang til, det virkede i
hvert fald for mig.

Mvh
Simon

Fra : Henning Holm

Dato : 11-03-05 16:31

"Simon Nielsen" <news@siho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> igen,
> indstallere din skærmkort driver igen og så prøve en gang til, det virkede

OK,det med skærmdriverne lyder,da meget sandsynligt,Tak for svar....