MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IPod på windows ?!!!
Fra : Jess Pedersen

Dato : 08-03-05 22:47

Jeg har købt mig et pci firewire kort, og sat det i maskinen, men når jeg
sætter min IPod i stikket, sker der slet ikke noget Windows har fundet
kortet og sat det som en 1394-netværkskort.. er det rigtigt ?????

Jess Pedersen

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 08-03-05 22:52

> Jeg har købt mig et pci firewire kort, og sat det i maskinen, men når jeg
> sætter min IPod i stikket, sker der slet ikke noget Windows har fundet
> kortet og sat det som en 1394-netværkskort.. er det rigtigt ?????

Uden dog at være helt sikker, mener jeg, at en 1394-forbindelse er en
firewire-forbindelse. Har du aktiveret (enabled) det under Settings ->
Network connections (beklager, jeg kører engelsk version)?

- Mickel

Fra : Jess Pedersen

Dato : 08-03-05 22:58

Den er enabled ja.... og den ser helt fin ud, men ingenting sker !

Jess

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 08-03-05 23:07

> Den er enabled ja.... og den ser helt fin ud, men ingenting sker !

Hmm... Jeg må nok bekende, at jeg allerede har afsløret så meget, jeg ved om
firewire, så jeg har desværre ikke andre løsningsforslag.

- M

Fra : Martin Nielsen

Dato : 09-03-05 07:12

"Jess Pedersen" <lasarus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sætter min IPod i stikket, sker der slet ikke noget Windows har fundet
> kortet og sat det som en 1394-netværkskort.. er det rigtigt ?????

Hej Jess

Hvilken Windows version kører du?

Har du prøvet at køre guiden "Tilføj nu hardware" fra kontrolpanel?

Windows burde dog, som du antyder, selv finde Ipod´en.

Martin /Helsingør

Fra : Jess Pedersen

Dato : 09-03-05 10:44

Det er Windows XP Pro Sp1, og ja jeg har prøvet tilføj ny hardware, men den
finder intet. Der er dog forbindelse kan jeg se, får når den tilsluttes
FireWire stikket i computeren, tænder den og viser apple ikonet på pod'en
men der kommer bare en mappe med en advarselstrekant, efter 5 sek, og så er
der ikke mere at gøre.......

Jess Pedersen