MS Windows
briani 27239
"Kontrolpanel > Administration > ComputerA~
Fra : nonspam@mail.com

Dato : 08-03-05 17:59

JEG SPØRGER JER ,DA JEG VED EN FEJLTAGELSE SMED DEN I HARDWAR,pga et
spørsmål jeg læste i denne gr.og derefter spurgte om dette,men nu er det
rettet.

"Kontrolpanel > Administration > ComputerAdministration"

Hvorfor kan jeg ikke se "diskhåndtering" . når jeg højreklikker på
"Kontrolpanel." Det forsvandt efter jeg opdat,min XPpro jeg har ikke service
pk.install.Det er som der kun er halvdelen af værktøjerne tilbage inde i
"Computeradministration" det slutter ved "Tjenester og programmer" så
mangler den del,hvor diskhåndtering er ? Hvorfor.

Mvh. JAMA

Fra : Knud Rasmussen

Dato : 08-03-05 21:39

<nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Computeradministration" det slutter ved "Tjenester og programmer" så
> mangler den del,hvor diskhåndtering er ? Hvorfor.

Dobbelklik "Denne Computer" og vupti du kan se alle dine diske og ved
højreklik kan du gøre lige hvad du ønsker,
eks at formattere hele harddisken - hvis det er det du ville

vh KR

Fra : nonspam@mail.com

Dato : 09-03-05 03:41

"

> Dobbelklik "Denne Computer" og vupti du kan se alle dine diske og ved
> højreklik kan du gøre lige hvad du ønsker,
> eks at formattere hele harddisken - hvis det er det du ville
>
> vh KR

Ja det er jeg godt klar over,men der kan jeg f.eks ikke partionere diskene
som i diskhåndtering?

MVH.jama

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 10-03-05 00:12

> [...]
> "Computeradministration" det slutter ved "Tjenester og programmer" så
> mangler den del,hvor diskhåndtering er ? Hvorfor.

Prøv en gang inde i computer management at klikke View -> Customize og sikre
dig, at der er flueben i Console tree. - Eller hvad det nu alt sammen hedder
i den danske version.

Jeg kan se, at én af mulighederne er at fjerne standard-menuerne "Action og
View" (hvad fidusen så end er ved det), hvilket vel kan gøre det endog
særdeles svært at finde ind til Customize igen. Så hvis du kun har menuerne
File, Window og Help, aner jeg ikke, hvad du skal gøre.

- Mickel

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 10-03-05 00:17

> [...]
> endog særdeles svært at finde ind til Customize igen. Så hvis du kun har
> menuerne File, Window og Help, aner jeg ikke, hvad du skal gøre.

Det ved jeg nu:

In this situation, to access the Customize View dialog box, click the system
menu (the icon in the upper-left corner of the console), and then click
Customize View.

Ikonet øverst til venstre er den lille computer ved siden af "File".

- Mickel