MS Windows
briani 27239
Xp Diasshow
Fra : Christian Ovesen

Dato : 06-03-05 07:29

Hej

Vi har i vores firma tænkt os at hænge en fladskærm op til at vise tv,
billeder og reklamer.
Jeg ville dog gerne at Windows Xp diasshow ikke skifter billeder så hurtigt.

Er der nogle om ved hvordan man ændrer tiden?.

Venlig hilsen
Christian

Fra : emj

Dato : 06-03-05 11:46

On Sun, 6 Mar 2005 07:29:10 +0100, "Christian Ovesen" <scenery@pc.dk>
wrote:

>Jeg ville dog gerne at Windows Xp diasshow ikke skifter billeder så hurtigt.
Det kan du bestemme med Tweak UI

Hilsen emj

Fra : jda^fx

Dato : 06-03-05 12:26

wrote:

> [...]
>Jeg ville dog gerne at Windows Xp diasshow ikke skifter billeder så hurtigt.
>
>Er der nogle om ved hvordan man ændrer tiden?.

Ellers så er det lille program Irfanview (gratis)
http://www.irfanview.com ret genialt. Der kan du bestemme ned på to
decimaler af sekunderne hvor hurtigt det skal køre, og selvfølgeligt
og det skal loope eller ej. Det er heller ikke afhængigt af at alle
billeder skal være i samme mappe.

--
jda^fx

Fra : Dino

Dato : 06-03-05 13:00

Den 6-3 2005 skrev jda^fx i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> decimaler af sekunderne hvor hurtigt det skal køre, og selvfølgeligt
> og det skal loope eller ej. Det er heller ikke afhængigt af at alle

Desværre mangler slideshow plugin i seneste version 3.95, og det er ikke
muligt at bruge plugin fra tidligere version sammen med 3.95 :0(

Version 3.92 kan hentes på
<http://www.starcruiser.smorumnet.dk/irfan392.exe> 850KB
<http://www.starcruiser.smorumnet.dk/plugins392.exe> 4,62MB

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : jda^fx

Dato : 06-03-05 13:05

On Sun, 06 Mar 2005 12:59:50 +0100, Dino <no.email.replies@excite.com>
wrote:

>Desværre mangler slideshow plugin i seneste version 3.95, og det er ikke
>muligt at bruge plugin fra tidligere version sammen med 3.95 :0(

> [...]

Jeg var ikke klar over at de havde taget det ud :¤( ØV Men det står da
ellers stadig på deres hjemmeside, på forsiden endda

--
jda^fx

Fra : jda^fx

Dato : 06-03-05 14:27

On Sun, 06 Mar 2005 13:04:43 +0100, jda^fx <wh@tever.not> wrote:

>Jeg var ikke klar over at de havde taget det ud :¤( ØV Men det står da
>ellers stadig på deres hjemmeside, på forsiden endda

Det er altså 3.95 jeg har installeret, og den laver slideshows så det
ryger efter

--
jda^fx

Fra : Dino

Dato : 06-03-05 17:59

Den 6-3 2005 skrev jda^fx i dk.edb.system.ms-windows:

> Det er altså 3.95 jeg har installeret, og den laver slideshows så det
> ryger efter

Ja, men kan de køre, eller får du en fejl? Det er nok en ældre version af
Slideshow.exe plugin, den findes ikke i 3.95 pluginpakken.

Fra : jda^fx

Dato : 06-03-05 18:03

On Sun, 06 Mar 2005 17:59:01 +0100, Dino <no.email.replies@excite.com>
wrote:

>Ja, men kan de køre, eller får du en fejl? Det er nok en ældre version af
>Slideshow.exe plugin, den findes ikke i 3.95 pluginpakken.

Ingen fejl. Pluginfilen hedder irfanview_plugins_395.exe

--
jda^fx

Fra : Dino

Dato : 06-03-05 18:25

Den 6-3 2005 skrev jda^fx i dk.edb.system.ms-windows:

> Ingen fejl. Pluginfilen hedder irfanview_plugins_395.exe

Jo, men den indeholder ingen slideshow.exe... Det opdagede jeg i februar,
når jeg skulle lave nogle slideshows med 3.95, og fik en fejl meddelelse
når jeg ville køre filerne (exe & scr) - noget med forkert version og
download nye plugins.

Men sjovt nok - nu har jeg geninstalleret 3.95 og det virker igen... med
slideshow.exe v. 3.92 <http://irfanview.com/plugins.htm> - edb er
underligt, eller er det windows?

Fra : jda^fx

Dato : 06-03-05 18:45

On Sun, 06 Mar 2005 18:25:14 +0100, Dino <no.email.replies@excite.com>
wrote:

> [...]
>download nye plugins.
>
>Men sjovt nok - nu har jeg geninstalleret 3.95 og det virker igen... med

Wintendo

--
jda^fx

Fra : Hansen

Dato : 06-03-05 19:14

"Dino" <no.email.replies@excite.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> download nye plugins.
>
> Men sjovt nok - nu har jeg geninstalleret 3.95 og det virker igen... med

Ja, for det er vel helt udelukket, at du har taget fejl i det, du skrev
tidligere.

Fra : emj

Dato : 06-03-05 14:24

wrote:

>Desværre mangler slideshow plugin i seneste version 3.95,

sikke noget vrøvl. Jeg hae 3.95 og den har da diasshow.
Vælg Filer/diasshow og find mappen med billeder og vælg tilføj alle.
Indstil den ønskede tid.

Hilsen emj

Fra : Hansen

Dato : 06-03-05 17:01

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> sikke noget vrøvl. Jeg hae 3.95 og den har da diasshow.
> Vælg Filer/diasshow og find mappen med billeder og vælg tilføj alle.
> Indstil den ønskede tid.

Osse her.