MS Windows
briani 27239
xp på min bærbar fejler helt vildt ?
Fra : Michael

Dato : 05-03-05 08:21

Hejsa

Min pc fejler helt vildt, jeg kan ikke installere activex når en hjemmeside
kræver det jeg kan heller ikke
starte min outlook express op den siger at der er noget galt med mso.dll..
jeg har lige opdateret til sp2 til min xp home ,men det har heller ikke
hjulpet.. hvad kan jeg ellers gøre andet
end at starte helt forfra, jeg har også kørt flere online skannere for virus
,, har også fundet nogle og de er blevet fjernet,
findes der nogle programmer som kan lave en rep af min pc ?

/michael

Fra : Ricko.

Dato : 05-03-05 08:39

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virus ,, har også fundet nogle og de er blevet fjernet,
> findes der nogle programmer som kan lave en rep af min pc ?

Du kunne jo huske at installere et virus program inden du går på nettet
næste gang du installere xp, og så ellers som det første du laver på nettet
når du starter forfra at opdatere dit virus program , og så derefter begynde
at opdatere div prog.

Fra : Michael

Dato : 05-03-05 08:44

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nettet
> når du starter forfra at opdatere dit virus program , og så derefter

Der er installeret virus program på den ... har bare skannet den med flere
forsk. online via. spywarefri.dk..

kan du hjælpe mig med problemet ..?
hvordan kan jeg opdatere outlook express ?
hvordan kan jeg opgradere activex ?

/michael

Fra : Ricko.

Dato : 05-03-05 09:03

> [...]
> forsk. online via. spywarefri.dk..
>
> kan du hjælpe mig med problemet ..?
> hvordan kan jeg opdatere outlook express ?

Hvis du siger at der var virus på maskinen må du nok hellere finde dig et
andet virus program og prøve med , der findes en hel del som er gratis , jeg
har en pc til at stå med AGV :link
http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/
Den bruger jeg til forsøg , og ungernes venner bruger den til spil på nettet
, der har indtil nu ikke været noget på den , og de unger kan virkelig rode
på nettet, de fire andre pc vi har i hjemmet køre med norton 2005 samt
norton firewall og det går også fint . Jeg ville starte helt forfra hvis jeg
var dig , bare det at din mso.dll fejler et eller andet er nok til at jeg
ville slette hele Office pakken eller starte forfra .Det med activex er en
anden ting man også skal være varsom med .

Fra : Michael

Dato : 05-03-05 09:19

> [...]
> nok til at jeg ville slette hele Office pakken eller starte forfra .Det
> med activex er en anden ting man også skal være varsom med .

det har jeg også gjort på www.spywarefri.dk og der skulle ikke værer flere
nu skanner jeg den lige igennem, med det du sendte linket med

michael

Fra : Michael

Dato : 05-03-05 08:55

> [...]
> næste gang du installere xp, og så ellers som det første du laver på
> nettet når du starter forfra at opdatere dit virus program , og så

Den vil heller ikke downloade nogle filer , den siger at siden ikke findes ,
og det gør den kan hente den ned fra min sta. pc..

hvad er der sket med den bærbar

Fra : J. Jørgensen

Dato : 05-03-05 15:45

> [...]
> virus ,, har også fundet nogle og de er blevet fjernet,
> findes der nogle programmer som kan lave en rep af min pc ?

Hej Michael
Du har haft virus - så er der også sket skade.
Du kan ligeså godt starte forfra og derefter sørge for der ikke kommer
virus.
Når du har XP, hvorfor benytter du dig så ikke af systemgendannelse?
Hilsen
Jørgen

Fra : Ricko.

Dato : 05-03-05 16:14

> [...]
> virus.
> Når du har XP, hvorfor benytter du dig så ikke af systemgendannelse?
Rigtige mænd laver ikke backup , de græder .