MS Windows
briani 27239
Skype - og bluetooth headset
Fra : Nicolai

Dato : 04-03-05 18:33

Kan man få subj. til at funke sammen? :)

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-03-05 19:21

Nicolai wrote:

> Kan man få subj. til at funke sammen? :)

Ja, det lykkedes da for mig.

--
Mvh. Lars

Fra : Nicolai

Dato : 04-03-05 21:33

> Ja, det lykkedes da for mig.

Så er der håb ;) - please fortæl hvordan?

Jeg kan kun vælge standard standard enhed i lyd ind og ud - er det ikke der
der skal være et eller andet?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-03-05 22:55

Nicolai wrote:

> Så er der håb ;) - please fortæl hvordan?
>
> Jeg kan kun vælge standard standard enhed i lyd ind og ud - er det ikke der
> der skal være et eller andet?

Jo.

Efter jeg installerede driverene til min bluetooth-dongle, får jeg
muligheden for at vælge "Bluetooth Audio Device" når jeg laver forbindelse
til mit headset.

--
Mvh. Lars

Fra : Nicolai

Dato : 04-03-05 23:51

> Efter jeg installerede driverene til min bluetooth-dongle, får jeg
> muligheden for at vælge "Bluetooth Audio Device" når jeg laver forbindelse
> til mit headset.

Jeg har uden problemer pair'et med et bluetooth audio device. Men hvordan får
jeg skype til at bruge det?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-03-05 23:57

Nicolai wrote:

> Jeg har uden problemer pair'et med et bluetooth audio device. Men hvordan får
> jeg skype til at bruge det?

I Skypes indstillinger (Hand/Headset), burde du så kunne vælge "Bluetooth
Device" til audio ind og ud. Det er det eneste jeg gør. Det virker med det
samme.

--
Mvh. Lars

Fra : Nicolai

Dato : 05-03-05 00:13

> I Skypes indstillinger (Hand/Headset), burde du så kunne vælge "Bluetooth
> Device" til audio ind og ud. Det er det eneste jeg gør. Det virker med det
> samme.

Snøft - den valgmulighed har jeg ikke :(

Fra : Basil

Dato : 05-03-05 08:13

Nicolai wrote:

> Snøft - den valgmulighed har jeg ikke :(

Opdater Skype.
Kai

Fra : Nicolai

Dato : 05-03-05 10:11

> Opdater Skype.

Hjalp ikke.

Fra : BorreBoy

Dato : 06-03-05 06:21

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Hjalp ikke.

Opdater dine lydkort drivere.

Fra : Ivan [7100]

Dato : 10-03-05 22:45

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg fjernede SP2 og PRESTO! Så kørte det.....havde sgu bøvlet med den dongle
14 dage....

Microsoft har en del hokuspokus løsninger til hvordan du kan beholde SP2 og
få bluetooth til at fungere optimalt, men de fungere stort set ikke.

Problemet er at BT dimser kommer med deres egne drivere og sp2 har nogle
nye....og så har du konflikten....

tjek hardwareproducentens hjemmeside og fokuser på sp2.....

Fra : Brian Olesen

Dato : 11-03-05 10:13

Hej
Jo microsofts bluetooth drivere virker da godt nok, hvis man ellers vil
nøjes med det de tilbyder. Der er nemlig flere af profilerne de ikke
tilbyder som f.eks. headsetprofilen, så i praksis vil det nok være bedst at
bruge producentens driver. Der er noget med en ny bluetooth stack, som er
implimenteret i sp2 og det er da også underligt, at bluetoothproducenterne
ikke får lavet nye drivere til deres produkter.

Brian