MS Windows
briani 27239
Jeg mangler Æ, Ø og Å ???
Fra : bettersexinc

Dato : 04-03-05 18:13

Jeg har købt et nyt tastatur samt mus (begge usb)
Og nu mangler jeg de danske perler af vokaler: æ, ø og å.
Hvis jeg f.eks starter en email kan jeg godt skrive æøå i emnelinien, men
ikke i tekstboksen. (og det virker sØrme osse i nyhedsgrupper)
Alle de internetsider jeg besøger er uden øæå...
Jeg har tjekket i kontrolpanel. Mit tastatur står som værende dansk.

Det oedelaegger mit humoer. Jeg er paa bar bund.... he he

Hvem kan hjælpe ?

På forhånd tak

J Wagner

Fra : Knud Olsen

Dato : 04-03-05 21:24

"bettersexinc" <you@cant.mail.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har tjekket i kontrolpanel. Mit tastatur står som værende dansk.
>
> Det oedelaegger mit humoer. Jeg er paa bar bund.... he he

KONTROLPANEL----> SPROGLIGE indstillinger -----> skal stå på dansk 2 steder
i de 3 mapper
det har intet med tasteturet at gøre

vh KO