MS Windows
briani 27239
Genstart lige inden skrivebordet i xp ??
Fra : Simon Demuth

Dato : 04-03-05 11:14

hej med jer
Jeg har fået et lille problem med computeren, som ellers har været klippe
stabil. Når den starter op kan den nogen gange finde på at genstarte lige
inden den skal vise skrivebordet. I den fejlrapport som den senest kom med
står der :
C:\DOCUME~1\Simon\Lokale~1\temp\WER8208.dir00\Mini030405-01.dmp.

C:\DOCUME~1\Simon\Lokale~1\temp\WER8208.dir00\sysdata.xml

Jeg ved ikke om det siger noget om hvor det evt er gået galt, men jeg havde
for ikke så lang tid siden en virus, så om den kan have ødelagt noget ved
jeg ikke, jeg mener det var en eller anden trojansk horse.
Kan jeg prøve en reperation af windows installationen eller kan den ikke
gøre noget ved mit problem ??

Jeg køre win xp pro
servicepack 2

På forhånd tak
Simon

Fra : Sander

Dato : 06-03-05 09:47

Kontrolpanel - system - fanebladet avanceret -
start og genoprettelse, og her fjerner du fluebenet
ved Genstart automatisk, så får du fejlen frem på
skærmen.
Du kan også trykke F8 under opstart, vælge fejlsikret
tilstand, og så kigge i din logfil.
Start - Administration - Logbog.

Sander.