MS Windows
briani 27239
Sikkerhedskopi
Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 03-03-05 11:18

Jeg har netop geninstalleret XP Home på grund af problemer, men nu kan jeg
ikke overføre de programmer - f.eks. backupfil - som jeg har gemt på et
andet drev. Faciliteten "sikkerhedskopiering" er ikke med i oversigten over
systemværktøjer. - Hvordan finder jeg den igen, så jeg kan hente mine gamle
data?
På forhånd tak for et hurtigt svar.

Mvh
Erik

Fra : Hansen

Dato : 03-03-05 13:26

Du kan installere 'sikkerhedskopiering' fra din cd. Home installerer den
ikke automatisk.

Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 03-03-05 13:37

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> skrev i en meddelelse
> Du kan installere 'sikkerhedskopiering' fra din cd. Home installerer den
> [...]
Tak for rådet. Nu har jeg fået problemet løst.
Jeg har dog problemer med at overføre "foretrukne" fra sikkerhedsfilen til
den nye XP på C-drevet.
Mvh
Erik