MS Windows
briani 27239
X-Setup Pro ødelagt indstill.i stifinder
Fra : jama

Dato : 28-02-05 01:50

With X-Setup Pro 7.0 you take control and dominate your system.

Dette program har jeg desværre install.på min pc med XP Pro. det er et tweak
program der kan få XP til at køre hurtigere.Men jeg er kommet til at
indstille det således,at så mine ikoner i stifinder, ikke mere kan
indstilles til andet end ikoner og ikke kan indstilles i funktioner mere.
Når jeg prøver en anden indstilling i programlinien og trykker på vis,og
f.eks trykker på.oversigt ,ja så sker der intet selvom jeg har indstillet og
trykker på gem i anvend på alle mapper, ja så er de ikke ændret når
stifinder i åbnes igen.Det er irreterende,at det er ikoner da det gør det
svært,at overskue når jeg f.eks.trykker på pogrammer i stifinder,hvor jeg
har mange programmer liggende og det er lettere at overskue med oversigt end
ikoner.
Håber at en kan hjælpe så stifinder kommer tilbage tilnde gamle
indstillinger. mvh.jama

Fra : Peter

Dato : 28-02-05 12:37

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> end
> ikoner.
> Håber at en kan hjælpe så stifinder kommer tilbage tilnde gamle

Har du prøvet at lave en gendannelse til før, du installerede pågældende
program?

Peter B