MS Windows
briani 27239
vil du dele dine gode "foretrukne"?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-02-05 14:12

Hejsa

Er den mon nogen her, som er i besiddelse af en samling links til f.eks.
Microsoft videndatabase/fejlretning, hvor man kan finde svar på mange af de
almindeligt forekommende fejl, eller måske andre gode "foretrukne" i samme
kategori, som de vil dele?

Så vil jeg da være meget taknemmelig.

Claus

Fra : jda^fx

Dato : 27-02-05 17:53

On Sun, 27 Feb 2005 14:12:00 +0100, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

> [...]
>almindeligt forekommende fejl, eller måske andre gode "foretrukne" i samme

Det kunne faktisk være en cool idé. Så får man også en lejlighed til
lige at få ryddet op i alle de der links som man har smidt ind i
mappen 'msdn lib' plus alle dem der bare ligger løse dels hjemme og
dels på arbejde :¤)

--
jda^fx

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 27-02-05 19:30

"Claus Tersgov" skrev
> [...]
> almindeligt forekommende fejl, eller måske andre gode "foretrukne" i samme

http://tdalsgaard.users.whitehat.dk/tdhomed_w2klinks.html#Software_Microsoft

http://tdalsgaard.users.whitehat.dk/tdhomed_w2klinks.html#Software_Tips_Support

http://tdalsgaard.users.whitehat.dk/tdhomed_w2klinks.html#Software_Tips_Tutorial

osv

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-02-05 12:56

"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@despammed.com> skrev

http://tdalsgaard.users.whitehat.dk/tdhomed_w2klinks.html#Software_Microsoft

Tak for mange gode links, men jeg havde nu mere "foretrukne" i tankerne. Det
er nemt at pakke dem i en zipfil og dele dem med andre. Dem smider man bare
i en mappe, hvorimod HTTP links skal sættes ind, gemmes osv..

Hvis der er flere, der er med på ideen, så kan jeg oprette en anonym FTP
adgang, hvor man kan udveksle sine foretrukne...

Claus