MS Windows
briani 27239
Start af program via. Højre klik
Fra : Robert Larsen

Dato : 27-02-05 08:55

Hej i Gruppen.

Ved ikke om det er den rigtige sted, ellers må lige sige til.:)

Jeg vil gerne have at når jeg højre klikker i internet exploren, skal jeg
kunne vælge at starte en program. Har set lidt ude på netten, dog uden at
blive klog af det. Har dog fundet ud af at man kan indsætte MenuExt i
Regedit og så dermed få den ekstra valg mulighed, Men hvordan får jeg den
til at starte en program.

F.eks. c:\Programmer\Mappen\mappen.exe

Mvh
Robert larsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-02-05 12:27

Den 27-02-05 08.55 skrev Robert Larsen følgende:

> Jeg vil gerne have at når jeg højre klikker i internet exploren, skal jeg
> kunne vælge at starte en program.

Hvorfor skal det være et højreklik? Hvis ikke din hyperlinkslinje er
fyldt op, kan du lægge en genvej til programmet ind i den, ellers kan du
lægge genvejen ind til de andre foretrukne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Robert Larsen

Dato : 27-02-05 14:58

> Hvorfor skal det være et højreklik?

Fordi at programmet skal gøre noget der hvor musen er. Noget i stil men når
man skal se kilde Kode på siden...:)

Mvh
Robert