MS Windows
briani 27239
Slipstreaming Paul Thurrott
Fra : HPVog MMV

Dato : 26-02-05 11:45

Jeg har forgæves forsøgt at følge vejledningen på denne side, jeg når til
trin 3 hvor det lykkes for mig at extracte, men hvor jeg derefter får en
dialogboks der fortæller, at jeg ikke bruger den korrekte filbetegnelse.

Er der en som kan hjælpe mig videre fra det punkt.

Med venlig hilsen
MH
http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_sp2_slipstream.asp

Fra : jda^fx

Dato : 26-02-05 12:23

On Sat, 26 Feb 2005 11:45:05 +0100, "HPVog MMV" <vibelund@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>dialogboks der fortæller, at jeg ikke bruger den korrekte filbetegnelse.
>
>Er der en som kan hjælpe mig videre fra det punkt.

Der er en rigtig god guide på http://unattended.msfn.org/ Jeg har nu
aldrig turdet omdøbe pakken. Jeg har også altid brugt at pakke den ud
først med parameteren /x så får man en box hvor man kan browse til et
sted hvor man vil lægge de udpakkede filer og bagefter integreret ved
at finde filen \i386\update\update.exe i den udpakkede SP2 men det er
vel en smagssag. På msfn.org har de nu et lille program der hedder
nlite der stort set klarer det hele for dig

--
jda^fx

Fra : Lyrik

Dato : 27-02-05 02:06

HPVog MMV wrote:
> [...]
> filbetegnelse.
> Er der en som kan hjælpe mig videre fra det punkt.

Jeg har lige gjort det efter anvisningen på den side-2 gange. resultatet var
perfekt.
Prøv at bruge de samme mappe-drev og filnavne, så er fejlmulighederne ikke
så store.
Kommandoerne til "dos-vinduet" kan du copy-og paste ind fra siden til
dosvinduet.

Så virker det.

Hilsen
jens