MS Windows
briani 27239
Pludselig lav lyd
Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 25-02-05 19:41

Efter at have installeret "Soundcapture" fra "Magicsofts studio" (hentet fra
http://www.download.com/3000-2168-10117490.html?tag=lst-0-1) er lyden fra
lydkortet pludselig blevet betydeligt lavere for en bekendt (som kører WinXP
Home).
Hun har afinstalleret det igen, installeret de nyeste drivere til lydkortet,
men stadig er der lav lyd.
Der er ikke tale om at der er blevet skruet ned via Kontrolpanel.

Hvad kan dette skyldes, og hvordan kan fejlen udbedres?

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Per

Dato : 25-02-05 20:38

"Jonas Schmeltz Aaberg" <julledyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lydkortet, men stadig er der lav lyd.
> Der er ikke tale om at der er blevet skruet ned via Kontrolpanel.

Har du skruet op for din afspiller? F.eks. mediaplayeren?

Har du tjekket alle indstillinger under lyde i kontropanel?

Jeg mistanke til, at der skruet ned for Wave indstillngen.

Hos mig: kontropanel - lyde og lydenheder - avanceret - Wave

Mvh. Per!

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 26-02-05 13:28

> Har du skruet op for din afspiller? F.eks. mediaplayeren?
Fuld styrke.

> Har du tjekket alle indstillinger under lyde i kontropanel?
Ja, alt er normalt.

> Jeg mistanke til, at der skruet ned for Wave indstillngen.
Nej.

MVH Jonas (aka Juke)