MS Windows
briani 27239
afinstallation af program
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 24-02-05 17:56

Hej Ng
Jeg har Windows XP og ville afinstallere etrust antivirusprogram.
I tilføj/fjern får jeg denne besked, at man ikke kunne finde( uninst.isu´.)
Min pc er købt med en recovery cd, kan det have noget med det at gøre??

Hilsen
Ingrid

Fra : Pico

Dato : 25-02-05 00:15

Ingrid Bitsch wrote:
> [...]
> I tilføj/fjern får jeg denne besked, at man ikke kunne finde(
> uninst.isu´.) Min pc er købt med en recovery cd, kan det have noget
Det tror jeg ikke. Som der skrives mangler der sikkert noget af
afinstaleringsdelen. Slige ting har jeg haft held til at løse ved at
installere programmet igen, selvfølgelig på samme sted som det ligger og
aåafinstallere.
Pico

Fra : jda^fx

Dato : 25-02-05 00:35

On Thu, 24 Feb 2005 17:56:27 +0100, "Ingrid Bitsch"
<ingridbitsch@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Min pc er købt med en recovery cd, kan det have noget med det at gøre??

Prøv først at afinstallere mens din CD sidder i drevet. Hvis det ikke
virker, så prøv den korteste omvej; nemlig at hente en opdatering
eller en ny trialversion af etrust www.my-etrust.com, installer den
oveni og prøv så at afinstallere. Hvis det ikke virker er der en
længere omvej, at hente McAfee VirusScan Enterprise 8.0i som
trialversion http://www.mcafeesecurity.com/uk/downloads/evals/
(nederst) og installere den. Vers 8 har nemlig den fine feature at den
selv fjerner de andre AV produkter der er inpompatible og her hører
etrust under. Den kan du så afinstallere igen. Så kan du så bagefter
begynde med det AV produkt du har tænkt dig at bruge efterfølgende.

--
jda^fx