MS Windows
briani 27239
Dokumentinfo i Word m.m.
Fra : Lasse

Dato : 23-02-05 16:20

Hej alle i guru´er,

Hvis man i Word klikker på Filer og dernæst Egenskaber får man se
forfatteren mv. til dokumentet.

Nu er denne info om dokumentet sparsomt udfyld i min opsætning.

Kan jeg udfylde hvad der skal stå her et eller sted i opsætningen af Word
(eller Windows)?.

Kan nogen hjælpe med dette ?

Mvh Lars

Fra : Asle Bjerva

Dato : 23-02-05 21:01

"Lasse" <noreply@mail.mail.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Nu er denne info om dokumentet sparsomt udfyld i min opsætning.
>
> Kan jeg udfylde hvad der skal stå her et eller sted i opsætningen af Word

Endre forfatternavnet for nye dokumenter :
Velg Alternativer på Verktøy-menyen og deretter kategorien
Brukerinformasjon.
Skriv inn et navn i boksen Navn.
Dette navnet vises i boksen Forfatter under kategorien Sammendrag i
Egenskaper på Fil-menyen hver gang du oppretter en ny fil.

Denne informasjonen er opprinnelig hentet fra bruker / eier som er
registrert ved installering av Windows, dette kan også endres.

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no