MS Windows
briani 27239
Rippe Cd-Rom/virtuelt drev
Fra : Jannik E.

Dato : 22-02-05 14:32

Jeg kunne godt tænke mig at lægge mine Røde Ordbøger ned på harddisken.
Hvilke programmer kan anbefales til den slags?

--
Jannik

Slet "sletdettefoerst" ved direkte mail

Fra : Leony

Dato : 22-02-05 18:43

"Jannik E." <spamaway@sletdettefoerstsol.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne godt tænke mig at lægge mine Røde Ordbøger ned på
> harddisken. Hvilke programmer kan anbefales til den slags?

Isobuster og Daemon Tools.
Du kan også lave et image med et brænderprogram, hvis du foretrækker
dette.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jannik E.

Dato : 22-02-05 20:46

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> wrote in message

> Isobuster og Daemon Tools.
> Du kan også lave et image med et brænderprogram, hvis du foretrækker
> dette.

Takker. Prøver i første omgang Isobuster.