MS Windows
briani 27239
Fejlkode program
Fra : J. Jensen

Dato : 22-02-05 13:41

Findes der et program, der kan fortælle hvad de forskellige fejlkoder
betyder.
Og hvor ??

J.J.

Fra : Anders Lund

Dato : 22-02-05 14:53

J. Jensen wrote:
> Findes der et program, der kan fortælle hvad de forskellige fejlkoder
> betyder.

Ja, men sikkert ikke et der kan fortælle mere end et spefikt område.

> Og hvor ??

Nu når jeg tænker over det, er det nok ikke lavet som et program, men
mere et dokument. Men det samme gælder - du finder sikkert ikke et
dokument som indeholder ALLE fejlkoder til alt software og hardware!

Jeg bruger ofte selv www.google.dk - det er altid et godt sted at starte.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Leony

Dato : 22-02-05 18:45

"J. Jensen" <nyhedha(fjern111)@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der et program, der kan fortælle hvad de forskellige fejlkoder
> betyder.
> Og hvor ??

Du kan kigge her:
http://www.aumha.org/kbestop.htm
http://support.microsoft.com/?kbid=310123
hvis fejlkoderne du leder efter ikke er at finde, så må du specificere
hvilke koder du leder efter.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/