MS Windows
briani 27239
Problem med Win 98se
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 21-02-05 22:25

Hej NG

Jeg har på maskinen 2 styresystemer

1. Windows xp
2. Windows 98se

Jeg har en adsl forbindelse som virker uden problemer i Windows xp
Men lige meget hvad jeg har forsøgt så kan jeg ikke få forbindelse til
nettet når jeg er i Windows 98.

Jeg håber at nogle af jer kan hjælpe mig, da det selvfølgelig er et
ret irreterende problem

På forhånd mange tak

mvh
Karsten
http://hjem.get2net.dk/Pallesen/

Fra : Brian Olesen

Dato : 21-02-05 23:03

Hej
Det kan være alt muligt lige fra en manglende driver til dit netkort til at
dette er indstillet forkert. osv.

Lidt svært at hjælpe blot ud fra dette.

Brian

Fra : Steen

Dato : 22-02-05 12:50

On Mon, 21 Feb 2005 22:24:52 +0100, Karsten Nielsen
<k-nielsn@tdcasdl.dk> wrote:

> [...]
>nettet når jeg er i Windows 98.
>
>Jeg håber at nogle af jer kan hjælpe mig, da det selvfølgelig er et

hos mig skal jeg bruge en router.

Jeg har prøvet bare at skifte ledningen fra en computer til en anden,
og det kunne internettet ikke finde ud af.

Det kan også være det.

Måske er det også bare fordi jeg har 2 forskellige styresystemer på
hver sin computer.