MS Windows
briani 27239
Fjernskrivebord fra xpclient til xpclient
Fra : Henrik

Dato : 21-02-05 09:56

Hej jeg skal opsætte et system hvor en klient hjemmefra skal gå gennem en
router/firewall til internet/ADSL til en anden router/firewall der er
fuldstændig identisk.
Herefter skal den hen til en klient med xp og fjernstyre den.

Den fjernstyrede klient sidder på et win2003domain, er der nogen der har en
ide om hvordan jeg får det til at virke?

Er der noget om at jeg skal sætte en VPNserver op på 2003 domainserveren?
Og hvordan gør jeg så liiiige det?