Det hvide Hus og Capitol Hill evakueret
Fra : Per Rønne

Dato : 11-05-05 17:16

Jeg hører netop på P1 at Det hvide Hus og Kongressen på Capitol Hill med
Senatet og Repræsentanternes Hus er blevet evakueret.

Der synes at være tale om et eller flere fly i luften over
Washington-området, som ikke burde være der.
--
Per Erik Rønne

Fra : Ingolf

Dato : 11-05-05 17:38

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Der synes at være tale om et eller flere fly i luften over
> Washington-området, som ikke burde være der.

LOL!!! Hvis det nu passer, så betyder det jo at der var noget galt under
9/11, ikke?

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 11-05-05 17:45

"Ingolf" == Ingolf <Dont_Spam_ingolf@excite.com> writes:

> LOL!!! Hvis det nu passer, så betyder det jo at der var noget galt
> under 9/11, ikke?

Hvordan kommer du frem til den konklusion?

--
/Wegge
Min holdning til politik - <http://wiki.wegge.dk/Politik>

Fra : Ingolf

Dato : 11-05-05 18:37

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> wrote in message

> Hvordan kommer du frem til den konklusion?

Læs...
Investigate The Non-Evacuation of Booker Elementary School
http://www.buzzflash.com/contributors/2002/05/06_Booker.html
og
http://www.freepressinternational.com/911.timeline.wtc.09270012000.html
http://www.cooperativeresearch.org/
http://www.911dossier.co.uk/pen11.html

Vidste du/I at der d 9/11-01 var en samtidigt luftfartsøvelse, der netop gik
ud op at 'terrorister' ville angribe med fly i nordamerika, netop samme
dato..9/11-2001-- Ikke så mærkeligt der var så stor forvirring...

"Someone who had infiltrated into government agencies knew that NORAD would
be simulating a foreign hijacked airliner crash into a building in the
northeastern USA on 11 September 2001 and likely passed it on to the real
terrorists. As a result, they could take advantage of a scheduled exercise
as cover for the real thing. Who could do that and organize a sophisticated,
precision false flag operation?"
http://www.the7thfire.com/9-11/911_has_shown_the_face_of_NWO.htm

Og så mener jeg at det er sq mystisk at Condolizza Rice kan stå frem, for
FBI, og sige at man aldrig havde troet at man kunne bliive angrebet vha af
egne kommercielle fly...
http://www.dldewey.com/columns/may02f.htm

Se også "Operation Northwoods", hvilket igen igen understreger at at man
ville bruge egne kommercielle fly til 'terrorist'angreb for at opildne
befolkningen imod Cuba, under Kennedy krisen. Ergo.. det er sq ikke noget
nyt indenfor den Amerikanske militære industri.
http://www.whatreallyhappened.com/northwoods.html

_
Hvorlænge vil du ydmyge dig?

Fra : Jim

Dato : 11-05-05 19:05

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> opildne befolkningen imod Cuba, under Kennedy krisen. Ergo.. det er sq
> ikke noget nyt indenfor den Amerikanske militære industri.

Ingolf..se her: http://zapatopi.net/afdb.html#BUILD

Og gør nu brug af vejledningen, du har brug for det.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-05-05 18:00

Ingolf <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> LOL!!! Hvis det nu passer, så betyder det jo at der var noget galt under
> 9/11, ikke?

Alarmen er nu afblæst - men bortset fra det, hvad mener du så med »noget
galt under 9/11?
--
Per Erik Rønne

Fra : Rune

Dato : 11-05-05 18:12

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in message
> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> LOL!!! Hvis det nu passer, så betyder det jo at der var noget galt under
> 9/11, ikke?
???

Under alle omstændigheder var det falsk alarm, denne gang - det ægte skal
nok komme, men jeg tvivler på det vil være den samme metode som sidste gang.

Se i øvrigt Annie Jacobsen artikel serie

http://www.womenswallstreet.com/columns/column.aspx?aid=578
http://www.womenswallstreet.com/columns/column.aspx?aid=581
http://www.womenswallstreet.com/columns/column.aspx?aid=593
http://www.womenswallstreet.com/columns/column.aspx?aid=595
http://www.womenswallstreet.com/columns/column.aspx?aid=600
http://www.womenswallstreet.com/columns/column.aspx?aid=5

Fra : morten sorensen

Dato : 11-05-05 18:23

Rune wrote:

> Under alle omstændigheder var det falsk alarm, denne gang - det ægte skal
> nok komme, men jeg tvivler på det vil være den samme metode som sidste gang.

Det er jo menneskeligt at man 'forbereder sig på den sidste krig'.

Der har sikkert været en trussel eller bare en uregelmæssighed, men jeg
må indrømme at min tiltro til den siddende amerikanske regering ikke er
større end at det sagtens kan være opdigtet, da den lever af at holde et
højt niveau af frygt og usikkerhed.

Der er en interessant artikel engang der påstod der var en sammenhæng
mellem fremkomsten af ubehagelige politisk historier og en pludselig
hævelse af trusselsniveauet.

> Se i øvrigt Annie Jacobsen artikel serie

Hvad er det du vil sige med den? At folk er for bange? At de har grund
til at være bange? Eller hvad?

--

morten sorensen

Fra : Ingolf

Dato : 11-05-05 18:51

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> [...]
> indrømme at min tiltro til den siddende amerikanske regering ikke er
> større end at det sagtens kan være opdigtet, da den lever af at holde et

Desværre har du så grueligt ret. Man kan alrid ryste lidt med 'Osama Bin
Laden' når folk ikke er bange nok. OBL er et aktiv for CIA/FBI/NSA/US
Government.

Er du klar over hvor meget visse virksomheder der tjener penge i USA
hvergang OBL er i TV? Jeg tør vædde min ene nyre/nosse på at indenfor 3 uger
er der igen en ny 'Bin Laden' meddelse. Ja.. jeg tror ikke på julemanden..
hvorfor skulle jeg så tro på Osama Bin Laden eksistererer?

Rent faktisk er der nogle der mener at Saddam Husseien døde i '93-97..ikke
så mærkeligt at visse jounalister stilte spørgsmål ved hans fremtræden som
'en anden person'.

Men jeg kan godt se at det er så lagt ude at almene ennesker siger til sig
selv.. ja goddwa då! Det kan sq ikke passe at så mange mennesker konspierer
imod andre mennesker. Men hvis du nu selv fik en ? milliard for at deltage..
tror du så selv du kunne holde din kæft? Der er mange 'ludere'.. det er bare
et spørgsmål om prisen.

Fra : Jim

Dato : 11-05-05 18:08

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der synes at være tale om et eller flere fly i luften over
> Washington-området, som ikke burde være der.

Dumm-dumm dumm-dumm...
Her er London...her er London...
Det forlyder i dette øjeblik, at Det Hvide Hus har oplyst at et
uidentifiseret objekt har kredset over Kapitol Hill i Washington.

Jo, den er god nok..
Et enmotorsfly a la Cessna var fløjet ind i den flyfri zone over Kapitol
Hill og Det Hvide Hus.
To F-16 fly var på vingerne for at afværge et eventuelt terrorangreb og
skød derfor varselsskud mod den indtrængende flyver.
Det velfungerende sikkerhedssystem sørgede for en effektiv evakuering af
området.

J.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-05-05 20:19

Date: 11. maj 2005 CET 18:15

> Dumm-dumm dumm-dumm...
> Her er London...her er London...
> Det forlyder i dette øjeblik, at Det Hvide Hus har oplyst at et
> uidentifiseret objekt har kredset over Kapitol Hill i Washington.

Interrupt from ...
4248 news:ddsge.4810$Fe7.53562@news000.worldonline.dk

FUTURE-talk'ing:

Dumm-dumm dumm-dumm...
Her er London...her er London...
Det forlyder i dette øjeblik, at de "tyske" tropper har overgivet sig i
"Holland", "Nordvest-tyskland" og i "Danmark" ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk