Pizza og sex
Fra : Erik

Dato : 11-05-05 16:35

Prøv lige og se:

"Den ulovlige sexhandel er mange steder i Sverige flyttet ind på det
lokale pizzeria, fortæller svensk politi.

Sexkunden går ganske enkelt ind og bestiller en pizza med et bestemt
nummer. Han får derefter leveret en pizza såvel som en prostitueret til
døren."

Ha, ha ... nu skal man virkelig passe på når man færdes i Sverige. Beder
man om glass, så får man is ... og beder man om en Hawaii, så kan det
blive en helt anden eksotisk oplevelse end forventet !

/erik

Fra : Bo Nielsen

Dato : 11-05-05 17:20

"Erik" <husmer.slet@slet.gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man om glass, så får man is ... og beder man om en Hawaii, så kan det
> blive en helt anden eksotisk oplevelse end forventet !

Det kunne jo også være, at hun kunne lære dig nogle kunster på et lagen, som
du kunne få glæde af senere i livet :o )

mvh Boni

Fra : ThomasB

Dato : 11-05-05 20:04

> [...]
> man om glass, så får man is ... og beder man om en Hawaii, så kan det
> blive en helt anden eksotisk oplevelse end forventet !

Så skal jeg have en uden ost!

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 11-05-05 21:29

On Wed, 11 May 2005 21:04:25 +0200, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Så skal jeg have en uden ost!

LOL, ja..... og der skal heller ikke være for meget bacon :D

Lars

--
www.tomtompoi.dk - Danmarks hyggeligste forum for navigationsfreaks.
Over 100 gratis POIer, og INGEN begrænsninger på download.

Fra : Zeki

Dato : 12-05-05 04:07

De har måske fået idéen fra denne film:

"When the order is for a pizza with extra anchovies, it means the female
customers are looking for some loving"
http://www.imdb.com/title/tt0097790/

mvh
Zeki

Fra : doktoren

Dato : 15-05-05 15:21

> [...]
> man om glass, så får man is ... og beder man om en Hawaii, så kan det
> blive en helt anden eksotisk oplevelse end forventet !

Gad vide hvad en sådan pizzas nummer er? Lige umiddelbart vil jeg gætte på
nummer 69 :p

Fra : Per Rønne

Dato : 15-05-05 15:31

doktoren <svar.i.gruppen.ikke.mail@tak.dk> wrote:

> Gad vide hvad en sådan pizzas nummer er? Lige umiddelbart vil jeg gætte på
> nummer 69 :p

Der må vel være tale om /flere/ numre, alt efter hvad kunden ønsker
{køn, alder, spanking {af hvem?}, ...}
--
Per Erik Rønne