Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billig film, hvor?
Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 11-05-05 12:44

Hvor kan man købe billig 24x36 film? Sidste år havde Netto noget Fuji
film til en 10'er, men de var nu heller ikke for gode. Er der nogen
der kan anbefale noget billig film - også gerne positiv film - til en
rimelig penge?

Thomas

Fra : Peter Sindrup

Dato : 11-05-05 13:24

> [...]
> film til en 10'er, men de var nu heller ikke for gode. Er der nogen
> der kan anbefale noget billig film - også gerne positiv film - til en

Merlin har ofte 3x36 stk 35mm. FujiColour pakninger til 99,-

Peter

Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 12-05-05 21:23

On Wed, 11 May 2005 14:23:58 +0200, "Peter Sindrup"
<nospamnews@psi.avic.dk> wrote:

>Merlin har ofte 3x36 stk 35mm. FujiColour pakninger til 99,-

Man må kunne finde noget der er billigere...

Thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-05-05 13:56

Thomas L Christensen wrote:
> [...]
> film til en 10'er, men de var nu heller ikke for gode. Er der nogen
> der kan anbefale noget billig film - også gerne positiv film - til en

http://www.speedgraphic.co.uk sælger film til rimelige priser.

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Anders F

Dato : 11-05-05 19:33

> http://www.speedgraphic.co.uk sælger film til rimelige priser.

Ligesom alle tyskerne.
Jeg skal snart have opgraderet mit svindende lager af Fuju Reala og Kodak
Portra - så hvis du er i Kbh's området kan vi jo lave fællesindkøb

Mvh.
Anders

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-05-05 06:32

Anders F wrote:
> Ligesom alle tyskerne.
> Jeg skal snart have opgraderet mit svindende lager af Fuju Reala og Kodak
> Portra - så hvis du er i Kbh's området kan vi jo lave fællesindkøb

Jeg har allerede bestilt.. (Ilford Pan F, HP5+, Delta 3200

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 12-05-05 21:23

On Wed, 11 May 2005 20:32:52 +0200, "Anders F" <af-spam@hi5.dk> wrote:

>Ligesom alle tyskerne.

Kan tyskerne konkurrere med de priser? Anyway, mit tysk er elendigt,
så jeg tror jeg bestiller fra england...

>Jeg skal snart have opgraderet mit svindende lager af Fuju Reala og Kodak
>Portra - så hvis du er i Kbh's området kan vi jo lave fællesindkøb

Nope, jeg bor i Horsens...

Thomas

Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 12-05-05 21:23

On 11 May 2005 12:56:13 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>http://www.speedgraphic.co.uk sælger film til rimelige priser.

Ser fornuftigt ud. Tror jeg prøver at bestille nogen stykker.

Jeg er lige startet på nogle anlægsgartner-kurser, så lige for tiden
går jeg og fotograferer planter, buske, træer og blomster - hvilke(n)
film kan anbefales specielt til det brug? Det behøver ikke være dyre,
profesionelle, superskarpe film, bare noget der kan give nogle
fornuftig farver, specielt naturligvis i de grønne nuancer.

Thomas