Golf V aflæggerrum
Fra : phk

Dato : 05-05-05 09:36

På Golf V er der oven på instrumentbrættet en aflæggerbakke hvor der er set
en klap på. Hvor får man denne klap?

Bakken (og klappen) er kun for de modeller som ikke har automatisk
klimaanlæg, da der ellers sidder nogle sensorer der.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 11:30

> [...]
>
> Bakken (og klappen) er kun for de modeller som ikke har automatisk
> klimaanlæg, da der ellers sidder nogle sensorer der.

Solsensoren er ikke ret stor og kunne sagtens være der selv om der er en
bakke, årsagen til at der ikke er en bakke er at der sidder en luftdyse
derunder. Jeg har nu ikke set at der kunne fåes et orginalt låg til Golf V.

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : phk

Dato : 05-05-05 19:41

> [...]
> bakke, årsagen til at der ikke er en bakke er at der sidder en luftdyse
> derunder. Jeg har nu ikke set at der kunne fåes et orginalt låg til Golf

Rrormand har siddet i en Golf, hvor han har set låget - påstår han
hårdnakket ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim

Dato : 06-05-05 00:22

> "Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:4279f5a4$0$5113$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> Rrormand har siddet i en Golf, hvor han har set låget - påstår han
> hårdnakket ;)

Tror du ikke det har været en Polo 9N den har en bakke i midten ,og på
nogle modeller (Highline) er der en låg over den Mvh. Kim

Fra : phk

Dato : 06-05-05 16:05

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du ikke det har været en Polo 9N den har en bakke i midten ,og på
> nogle modeller (Highline) er der en låg over den Mvh. Kim

Nej :)

Han er redaktør for Golf-Strømmen, som er www.clubgolf.dk´s clubblad, så han
ved godt hvad han sidder i :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-05-05 17:46

phk skriver:

> Han er redaktør for Golf-Strømmen, som er www.clubgolf.dk´s clubblad, så han
> ved godt hvad han sidder i :)

Og finder han det, lader du lige høre fra dig...... Jeg vil tro at det
kommer i brug hos mig, hvis man kan lukke for "rodet". Jeg kunne
personligt ikke finde på at have noget liggende i forruden af bilen,
hvis den var parkeret nogle steder, men etuiet til mine solbrilleclips
ville fint kunne gemme sig under et låg (solbrilleholderen ved
interiørlyset er optaget af konenes solbrilleclips).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : phk

Dato : 06-05-05 21:01

> [...]
> ville fint kunne gemme sig under et låg (solbrilleholderen ved
> interiørlyset er optaget af konenes solbrilleclips).

Han klager meget over at de ting der ligger der kan ses i forruden ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-05-05 22:41

phk skriver:

> Han klager meget over at de ting der ligger der kan ses i forruden ..

Okay, det problem har jeg ikke ligefrem