Skærme
Fijala 3554
At hænge en fladskærm på vægen med VESA be~
Fra : Jimmy

Dato : 28-05-01 16:17

Hej

Er der nogen der erfaring med at hænge fladskærme op på vægen?

Problemet er at jeg har fået fat i en fladskærm som er "wallmountable". Det
er også fint og den overholder også VESA standarden har jeg ladet mig
fortælle. Nu er problemet så, hvor skaffer jeg disse VESA beslag som jeg
skal bruge til at hænge skærmen op på vægen med?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, for der er tilsyneladende ingen i
butikkerne der kan.

--

MVH Jimmy

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-05-01 16:39

Mon ikke der er noget i den stil her du søger
http://www.icwusa.com/vm-wallmount.html eller inden for landets grænser
http://www.space.dk/info/vesa.html

Mvh

Bruno

PS. Jeg kan anbefale Google, se blot her
http://www.google.com/search?as_q=VESA+FPMPMI&num=10&btnG=Google+Search&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=.dk&safe=off