Ny bil fra tyskland?
Fra : Gimmer

Dato : 20-04-05 22:43

Hej.
Jeg overvejer at køben en lettere brugt Audi s4 årgang 2000.
Mit spørgsmål er så:
Hvor meget kan man regne med www.bilpriser.dk 's afgift beregner? endvidere
nogle gode råd jeg bør overvejde inden sådan et køb?
Nogle erfaringer med en sådan bil fra den årgang, her tænker jeg på
problemer ol.

venlig hilsen Gimmer

Fra : Kim Kristensen

Dato : 20-04-05 23:28

"Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle gode råd jeg bør overvejde inden sådan et køb?
> Nogle erfaringer med en sådan bil fra den årgang, her tænker jeg på

Der er nok ingen tvivl om at sådan en S4 er et underholdende apparat, men
den kan formegentlig også blive en dyr fornøjelse. Det svenske
forsikringsselskab Länsförsäkringar forsikre biler mod maskinskade ind til
de er 8 år eller 100.000 km gamle, og præmien er sat efter hvilke biler der
koster dem flest penge. Deres 2002 rapport som kom i 2003 omhandler 34
mærker, men de har også listet de 20 billigste og de 20 dyreste modeller for
dem selv (og for kunden) og den dyreste model er Audi S4.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Gimmer

Dato : 21-04-05 07:40

UHA... det var ikke rart at hhøre

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-04-05 09:04

> [...]
for
> dem selv (og for kunden) og den dyreste model er Audi S4.

Kan man se den liset noget sted ?

--
mvh / regards

Christian

Fra : Kim Kristensen

Dato : 21-04-05 09:19

> "Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
Jep, www.google.com og så maskinskaderapport så er det det første link. Det
er et kæmpelink så det bliver nok forkludret hvis jeg prøver med
copy'n'paste.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-04-05 09:43

> [...]
Det
> er et kæmpelink så det bliver nok forkludret hvis jeg prøver med

Mange tak.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-04-05 09:47

Meget sjov læsning: http://makeashorterlink.com/?V6B632EEA

--
mvh / regards

Christian

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-04-05 11:31

> Meget sjov læsning: http://makeashorterlink.com/?V6B632EEA

Yep!

Ud fra rapporten ses det tydeligt at de bedste bilmærke er Lexus,
mens den bedste bil er Toyota Yaris.

Hvorfor er det nu på den måde med Toyota?
Jo, en Toyota er 112% i orden.
Dvs. de første 12 procent fejl er 'gratis'

Nå, det var vist et sidespring, rapporten er absolut værd at læse.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-04-05 11:37

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Jo, en Toyota er 112% i orden.
> Dvs. de første 12 procent fejl er 'gratis'
>

> Nå, det var vist et sidespring, rapporten er absolut værd at læse.

Undtaget for kvalitetscheferne hos Ssang Young, Land Rover, Rover, Chrysler,
Jeep og Alfa Romeo blot for at nævne de værste.

--
mvh / regards

Christian

Fra : ena

Dato : 21-04-05 11:56

> Undtaget for kvalitetscheferne hos Ssang Young, Land Rover, Rover,
> Chrysler,
> Jeep og Alfa Romeo blot for at nævne de værste.

Ham fra Rover er vist ligeglad - han er nemlig arbejdsløs - eller i hvert
fald ikke ansat hos Rover..........

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-04-05 12:23

"ena" <ekk@nomail.com> wrote in message

> Ham fra Rover er vist ligeglad - han er nemlig arbejdsløs - eller i hvert
> fald ikke ansat hos Rover..........

LOL,

Det virker også som om at stillingen er ledig hos Ssang Young.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Thomas

Dato : 21-04-05 16:47

> [...]
> endvidere nogle gode råd jeg bør overvejde inden sådan et køb?
> Nogle erfaringer med en sådan bil fra den årgang, her tænker jeg på

Der står en del her:
http://bilimport.tkrath.dk/

Vedr. problemer - se på http://www.vagcars.dk/

--