Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Links til test af objektiver
Fra : Gecko

Dato : 28-05-01 15:37

Hej.

Er der nogen der ligger inde med links til test af objektiver.

Mvh.
Kim

Fra : Amund Johansen

Dato : 28-05-01 15:46

Gecko wrote:

> Hej.
>
> Er der nogen der ligger inde med links til test af objektiver.
>
> Mvh.
> Kim

www.photodo.se
www.photographyrewiev.com
www.photozone.de

Amund
--
I'll see you on the dark side of the moon

http://home.online.no/~amunjoha/index.html

Fra : Gecko

Dato : 28-05-01 16:15

Amund Johansen <amundjo@online.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B1264B0.22571CE1@online.no...

> [...]
>
> Amund
> --
> I'll see you on the dark side of the moon

Jeg takker og bukker .

Mvh.
Kim

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-05-01 23:15

Du mener nok: <http://www.photographyreview.com/>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Amund Johansen

Dato : 29-05-01 15:18

Henrik Münster wrote:

> Du mener nok: <http://www.photographyreview.com/>
> --
> Venlig hilsen
> Henrik Münster
> Esbjerg

Det kan godt hende - v'en og w'en i view er ikke enkel

Amund

Fra : kurt k

Dato : 28-05-01 16:43

On Mon, 28 May 2001 16:37:08 +0200, Gecko wrote:

> Er der nogen der ligger inde med links til test af objektiver.

Til Nikon, Canon, Minolta, ... eller noget helt andet?

kurt

Fra : voop@innocent.com

Dato : 28-05-01 21:01

Fra : Gecko

Dato : 28-05-01 20:11

<voop@innocent.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Pine.LNX.4.21.0105282200020.341-100000@armada...
> On Mon, 28 May 2001, Gecko wrote:
>
> Hej Kim,
>
> Prøv her: http://members.aol.com/olympusom/lenstests/default.htm
>
> - og hvis det ikke lige er det du søger, så må du præcisere.
>
> --thomas

Hej igen.
Det er sådan en generel sammenligning på forskellige mærker , sigma , tamron
, tokina , osv , hvor man kan sammenligne pris samt ydelse og kvalitet.

Eks zoom 28-80 , bl 2,8, hvad kan fås og til hvilken pris/kvalitet osv.

Mvh.
Kim.

Fra : Amund Johansen

Dato : 29-05-01 15:19

Gecko wrote:

> Hej.
>
> Er der nogen der ligger inde med links til test af objektiver.
>
> Mvh.
> Kim

Du finner også en del på www.photo.net

Amund

Fra : T

Dato : 13-06-01 10:02

Gecko wrote:

> Hej.
>
> Er der nogen der ligger inde med links til test af objektiver.
>
> Mvh.
> Kim

Prøv
www.photodo.com

Fra : Ole Kristian Bangås

Dato : 13-06-01 10:18

T <t@nospam.com> wrote in news:3B272BEC.5862810A@nospam.com:

> www.photodo.com

Eller <URL:www.photodo.se> Den siden har informasjon om litt mer enn bare
objektiver... Og så er den på svensk for de som foretrekker det fremfor
engelsk.

--
Ole Kristian Bangås

"Jeg og Dronningen, dvs. Dronningen, har tenkt ..."
- Rune Andersen som Kong Harald