Se, det er eftermiddagshumor:-)
Fra : Henning

Dato : 15-04-05 14:25

Jeg bor i en stille, ensrettet gade midt i København. Der foregår for
øjeblikket et større vejarbejde på den parallelløbende, større vej,
som derfor er ensrettet i en periode. Det betyder desværre, at mange
bilister lige snupper vores gade mod ensretningen. De er tydelige at
spotte - triller stille hen mod indkørselsforbudskiltet, speederen i
bund og gasser op for at køre de to hundrede meter til næste sidevej
og demed komme udenom vejarbejdet.
Det gik jo meget godt for dem - lige til den anden dag. En politibil
holdt parkeret halvvejs nede ad gaden, en betjent står stille på
fortovet og venter. Der går ikke mange minutter - den klassiske
speeden op. Betjenten smutter pænt ud på vejen og vinker bilisten ind.
Checker kørekortet, skriver en bøde og stiller sig ind og venter igen.
På et tidspunkt holdt tre bilister i kø for at vente på bøden
Eftermiddagshumor af bedste skuffe når man bor på 3. og har overblik
over hele gaden

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 15-04-05 15:27

Henning wrote:
> [...]
> På et tidspunkt holdt tre bilister i kø for at vente på bøden
> Eftermiddagshumor af bedste skuffe når man bor på 3. og har overblik

Dejligt!
Det var næsten lige så hyggeligt som da jeg havde fornøjelsen af at se
politiet tjekke folk for alvorlige tømmermænd ved bageren en søndag morgen.
De fik sjovt nok taget en masse for at køre uden sele i samme omgang.
Og for en gangs skyld var der ikke henslægt biler på fortorvet og i
buslommen foran bageren

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 15-04-05 15:43

Henning wrote:
> [...]
> På et tidspunkt holdt tre bilister i kø for at vente på bøden
> Eftermiddagshumor af bedste skuffe når man bor på 3. og har overblik

Henning det holder jo ikke det der! Du kan da ikke bare komme med god
eftermiddagshumor og glimrende beskrivelse af situationerne, uden at
have taget noget videoklip og lagt online så man kunne se det

I mit mentale fjernsyn ser det nu ganske humor ud... her er der ikke så
meget at kigge på af den art :-/

Thomas

Fra : Rander

Dato : 15-04-05 16:03

Fri, 15 Apr 2005 15:24:55 +0200 brugte Henning 19 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

> [...]
>På et tidspunkt holdt tre bilister i kø for at vente på bøden
>Eftermiddagshumor af bedste skuffe når man bor på 3. og har overblik

Spændende - så ved jeg godt hvor du bor! Jeg bor også på tredje sal, nede
ved Spar-købmanden...

http://rander.dk (temporarily down!)

Ulykken skyldtes at vejen drejede. (Skadesanmeldelse)

Fra : Klaus G.

Dato : 15-04-05 21:58

> På et tidspunkt holdt tre bilister i kø for at vente på bøden
> Eftermiddagshumor af bedste skuffe når man bor på 3. og har overblik
> over hele gaden

BILLEDER! Vi vil se billeder :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 17-04-05 16:50

> Checker kørekortet, skriver en bøde og stiller sig ind og venter igen.

Slipper de med en bøde, skal de ikke op til orienterende køre/teori-prøve?
Mener at det bliver straffet hårdt at køre mod ensretningen i bil?

Mvh

Emil