Skævt dækslid
Fra : Brizz

Dato : 14-04-05 19:28

På min passat st.car fra 2001 har jeg set at begge mine bagdæk er blevet
slidt på ydersiden at slidbanen. Hvorfor bliver de det?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 19:36

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> På min passat st.car fra 2001 har jeg set at begge mine bagdæk er blevet
> slidt på ydersiden at slidbanen. Hvorfor bliver de det?

Fordi den er sænket

--
Tom

Fra : Brizz

Dato : 14-04-05 19:57

> Fordi den er sænket

Hvis den bare var så nem...desværre nej

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-04-05 19:52

Brizz wrote:
> På min passat st.car fra 2001 har jeg set at begge mine bagdæk er
> blevet slidt på ydersiden at slidbanen. Hvorfor bliver de det?

Det er vel fordi det er den side der vender udaf ?
(Jeg har i hvert fald aldrig set et dæk blive slidt op indefra)

Spøg til side, så er dine baghjul måske ude af sporing ?
Evt. efter en tidligere skade/kanstenspåkøring ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Brizz

Dato : 14-04-05 19:59

> Spøg til side, så er dine baghjul måske ude af sporing ?
> Evt. efter en tidligere skade/kanstenspåkøring ?

Muligvis...Men så skal det være noget der har slået den lige skæv i begge
sider.... hvilke muligheder er det for justering af baghjul??

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-04-05 20:01

Brizz wrote:

> Muligvis...Men så skal det være noget der har slået den lige skæv i
> begge sider.... hvilke muligheder er det for justering af baghjul??

Jeg kender desværre ikke til opbygningen af sådan en Passat undervogn, så
det kan jeg ikke svare dig på.

Fra : Brizz

Dato : 14-04-05 20:07

> Jeg kender desværre ikke til opbygningen af sådan en Passat undervogn, så
> det kan jeg ikke svare dig på.

FOR DÅRLIGT!!
Kan du ikke lige læse op på det til imorgen

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-04-05 20:12

Brizz wrote:

> FOR DÅRLIGT!!
> Kan du ikke lige læse op på det til imorgen

Jeg læser KUN om Ford'er og andre biler

Fra : Brizz

Dato : 14-04-05 20:20

> Jeg læser KUN om Ford'er og andre biler