Dårlig resultat efter polering
Fra : lene

Dato : 12-04-05 21:08

hej.

Jeg har lige poleret min bil.

Jeg brugte først Sonax Xtreme polish wax 3 og der sluttede af
med Sonax Xtreme wax.

Mit problem er bare at når solen skinner på bilen, er der mange
steder hvor der ser fedtet ud, selvom jeg blev ved og ved med at
prøve at fjerne det fedtede.

Bilens farve en en blåmetalic lak, men dette skulle vel ikke
betyde noget.

Kan det fx. være rester på lakken efter den undervognsbehandling
jeg fik i oktober sidste år.

Er der nogle der har nogle ideer.

mvh
allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Kent Glerup

Dato : 12-04-05 21:22

Hejsa

Prøv at læse lidt tilbage i gruppen, sådan cirka 3 dage.
Så tror jeg du får alle de info du har brug for!

MVH
Kent Glerup

Fra : MM

Dato : 12-04-05 21:29

Prøv at kigge i denne tråd

~M

Fra : Olesen

Dato : 13-04-05 17:12

"lene" <lene@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der har nogle ideer.

Det du ser, er fedt..
-manglen på kno-fedt.

Du skal polere til hinden er væk, hvilket
normalt sker ret hurtigt.

-men een tidligere i gruppen
havde problemer, efter han
havde poleret i solen..gjorde De de ?

Det mås man ikke

Fra : Leonard

Dato : 13-04-05 17:17

"Olesen" <na@na.dk> wrote:

>-men een tidligere i gruppen
>havde problemer, efter han
>havde poleret i solen..gjorde De de ?

Forkert husket, han havde problemer fordi han ikke havde poleret i
solen, så han ikke kunne se striberne før han kom ud i solen.
Og så skulle han bruge vand, masser af vand.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Christensen

Dato : 14-04-05 06:07

"Leonard" <usenet@leonard.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Leonard
> ::: Never drive faster than Your Angels can fly :::

Nemli' ja! Man må gerne polere i solen. Se længere nede - søg under "Sonax".

/f christensen