Cover til Warn spil
Fra : pip

Dato : 10-04-05 10:02

Et originalt cover til et Warn-spil, hvor kan
det købes i Danmark ?

Evt. alternativer til et cover ?

pip

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-04-05 12:26

Hej!

pip wrote:

> Evt. alternativer til et cover ?

Well, hvad med en korrekt gruppe?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 10-04-05 13:06

I news:42590d4e$0$79464$14726298@news.sunsite.dk <Kim Voss Schrader>
<usenet1@mumbojumbo.dk> skrev:

> Hej!

> Well, hvad med en korrekt gruppe?

Hvad er der i vejen med gruppen? Det er jo ikke køb/salg. Han beder om
et råd.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-04-05 14:55

Hej!

Carsten Finn Rasmussen wrote:

> I news:42590d4e$0$79464$14726298@news.sunsite.dk <Kim Voss Schrader>

> Hvad er der i vejen med gruppen? Det er jo ikke køb/salg. Han beder om
> et råd.

Erhmm, jeg troede han efterlyste et cover til et _computer_spil

Nuvel, han er i den korrekte gruppe :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 10-04-05 16:50

I news:42593038$0$79466$14726298@news.sunsite.dk <Kim Voss Schrader>
<usenet1@mumbojumbo.dk> skrev:

> Erhmm, jeg troede han efterlyste et cover til et _computer_spil
>
> Nuvel, han er i den korrekte gruppe :)

Ja spil og spil er mange ting ;)
http://www.warn.com/

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Paw Jensen

Dato : 10-04-05 16:18

> Well, hvad med en korrekt gruppe?
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader

Sig mig, har du overhovedet noget konstruktivt at bidrage med ??

Du jagter ALLE som skriver et indlæg som falder bare det mindste uden for
den sædvanlige kaffeklub snak.
Du er efter os, som har en lille butik, og derfor henviser til os selv,
når
nogle spørger efter en løsning på et problem.

Folk som dig gør, at der efterhånden ikke er noget lærerigt konstruktivt
tilbage i nyhedsgrupperne.

Dem som sidder med et spørgsmål tør ikke spørge, og dem der har løsningen
gider ikke blive svinet til, fordi de kommer med et link til dem selv.

Helt ærligt, få et liv !!

Paw Jensen
UNIQ-Import
www.uniq-import.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-04-05 16:59

Hej!

Paw Jensen wrote:

> Sig mig, har du overhovedet noget konstruktivt at bidrage med ??

Ja, da. Kig på mine andre indlæg...

> Du jagter ALLE som skriver et indlæg som falder bare det mindste uden for
> den sædvanlige kaffeklub snak.

Alle? Nej da, langt fra.

> Du er efter os, som har en lille butik, og derfor henviser til os selv,
> når
> nogle spørger efter en løsning på et problem.

Fordi Usenet ikke er beregnet til kommercielle reklamer.

> Folk som dig gør, at der efterhånden ikke er noget lærerigt konstruktivt
> tilbage i nyhedsgrupperne.

Eh hvad? Den er ramt forbi - ca. 10km...!

> Helt ærligt, få et liv !!
>
> Paw Jensen
> UNIQ-Import
> www.uniq-import.dk

Kan du ikke lige sætte en signaturadskiller i dine indlæg? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-04-05 21:54

Paw Jensen skriver:

> Helt ærligt, få et liv !!

Tud !

> Paw Jensen
> UNIQ-Import
> www.uniq-import.dk

Har du hørt om en signaturadskiller ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Verner Johnsen

Dato : 10-04-05 14:51

On Sun, 10 Apr 2005 11:02:17 +0200, "pip" <1@1.se> wrote:

>Et originalt cover til et Warn-spil, hvor kan
>det købes i Danmark ?

Tja, jeg ville nok starte med at spørge Morten :

<http://www.cf-offroad.dk/spil.htm>

ellers vil ham her :

<http://www.ne-ringsted.dk/c3.default.asp>

sikekrt kunne fortælle om de findes, og hvor den nærmeste forhandler
bor.

--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : pip

Dato : 11-04-05 12:30

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> <http://www.ne-ringsted.dk/c3.default.asp>
>
> sikekrt kunne fortælle om de findes, og hvor den nærmeste forhandler

Tak til Verner

Jeg har ellerede fået et tilbud fra N.E.Ringsted ApS.

pip

Fra : Per Rasmussen

Dato : 10-04-05 20:36

"pip" <1@1.se> skrev i en meddelelse
> Et originalt cover til et Warn-spil, hvor kan
> det købes i Danmark ?
>
> Evt. alternativer til et cover ?
>
> pip

Hej pip