Oh jeg ville gerne lave et JAVA script
Fra : Simon Tolderlund

Dato : 28-05-01 15:03

Hej NG

Er der nogen der kan give mig et hint til hvordan jeg laver en menu der
ligesom folder sig ud og giver flere links (a la www.tv2.dk)
jeg skal bruge denne type JAVA dims på www.tolderlys.dk

--
- hilsen

Simon Tolderlund

Fra : Morten Andersen

Dato : 28-05-01 15:26

"Simon Tolderlund" <tolderlys@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der kan give mig et hint til hvordan jeg laver en menu der
> [...]

Hej Simon

Jeg kender en java-applet der hedder NavBar Deluxe. Du kan læse om den her:
http://www.navsurf.com/

Det er i øvrigt den menu de bruger øverst på siden.
VH
Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-01 17:58

Mon, 28 May 2001 16:26:10 +0200, skrev "Morten Andersen"
<v1207a@groenjord.dk>:

>Jeg kender en java-applet der hedder NavBar Deluxe. Du kan læse om den her:
>http://www.navsurf.com/

Aldig i livet

Javaappletter er en dødsynd på hjemmesider og især til menuer.

De er frygtelig tunge at hente, langsomme at bruge i nogen
browsere/OS'er + mange ikke kan/ønsker at se javaappletter.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 28-05-01 15:25

Simon Tolderlund <tolderlys@email.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er der nogen der kan give mig et hint til hvordan jeg laver en menu der
> [...]

Du kan finde sådan noget på www.dynamicdrive.com
hvor der flere muligheder at vælge imellem. Det er freeware.

Selv har jeg installeret "Smart Folding Tree", og det virker.

mvh
Ann Mette Heindorff

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-01 16:58

Mon, 28 May 2001 16:02:37 +0200, skrev "Simon Tolderlund"
<tolderlys@email.dk>:

>Er der nogen der kan give mig et hint til hvordan jeg laver en menu der
>ligesom folder sig ud og giver flere links (a la www.tv2.dk)

http://www.dynamicdrive.com er der flere af dem.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Andreas Paasch

Dato : 29-05-01 08:23

Et helt genial script - i mine øjne - findes her:

www.acisconsulting.com - det er særdeles flot lavet og ved man intet om
javascript, er det kanonsvært at lave om.
Det der vises på deres side skifter farver og ikoner, når man trykker på
"demo"-knappen.

Jeg har det på mit web, det tog mig et pænt stykke tid at knække, men det
lykkedes mit til sidst at fiksere farver og ikonerne. Skulle man være
interesseret, www.Paasch.Net/dansk/

Så mangler jeg for mit vedkommende stadig den sidste del, at smide
framesættet væk .. meen, det kræver lige at jeg går i krig med javascript
Nå, alt andet lige, jeg er meget begejstret for det.

Mvh.
Andreas Paasch

[snip]