Tele Danmark bredbånd reklame på grænsen ?
Fra : JK

Dato : 28-05-01 14:57

Det her er egentlig bare en tanke....mht. TDC's reklamekampagne, som kører i
TV iøjeblikket.

- drengen i reklamen nævner noget om at "det er blevet meget hurtigere at
hente spil, musik og film ned..." jeg går naturligvis ud fra, at TDC mener
gratis spil, gratis musik og gratis film... ingen warez her vel ?

/JK

Fra : JK

Dato : 28-05-01 14:58

"JK" <dempsey@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mener
> gratis spil, gratis musik og gratis film... ingen warez her vel ?

...... eller er det en opfordring

/JK

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-05-01 15:03

> [...]
mener
> gratis spil, gratis musik og gratis film... ingen warez her vel ?

Njaa.. share- eller freeware-spil finder der masser af...
Men film og musik som er gratis...??
Jeg synes du har ret: reklamen er på grænsen!

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-05-01 15:20

> Njaa.. share- eller freeware-spil finder der masser af...
> Men film og musik som er gratis...??

http://www.mp3.com
http://www.director-file.com/cunningham

mvh
Kim Jensen

Fra : Esben

Dato : 29-05-01 03:17

og www.filmspeed.com

--

Esben

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 28-05-01 15:30

www.mp3.com for musik
www.vidnet.com for film.

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-05-01 08:21

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev i en meddelelse

> Jeg synes du har ret: reklamen er på grænsen!

Correct me if I wrong:
Reklamen siger noget med "32 gange hurtigere" ... jeg mener *ikke* de
siger "op til 32 gange hurtigere"
Afslutningsvis kommer prisen på 449,- og *ikke* noget med "fra 449,-"

Jamen det må jo være 2048kbit til 449,- ??
Eller hørte/så jeg forkert på tv reklamen ??

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-05-01 23:28

In article <9evikf$7vd$1@sunsite.dk>,
Fischer & Døssing <peter@fischer.ms> wrote:

> Eller hørte/så jeg forkert på tv reklamen ??

Efter min bedste overbevisning, ja.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 30-05-01 09:22

"Martin Edlich" <newsspam2@mail.edlich.dk> skrev i en meddelelse

> Efter min bedste overbevisning, ja.

Ja, jeg hørte den igen. Jeg tog fejl. Doh!!
Jeg må have været træt...

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Tom Nielsen

Dato : 30-05-01 21:19

ja, men de siger også at det er bredbånd, og alle siger jo at bredbånd er
over 2mbit så...

TDC gør det igen

Fra : Simon

Dato : 28-05-01 16:00

ja den har jeg også studset lidt over - jeg tager det som en opfordring og
hvis der kommer problemer ud af det giver vi allesammen bare TDC skylden, de
opfordrer jo nærmest til det :)
-Simon

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 28-05-01 16:39

> - drengen i reklamen nævner noget om at "det er blevet meget hurtigere at
> hente spil, musik og film ned..." jeg går naturligvis ud fra, at TDC
> mener gratis spil, gratis musik og gratis film... ingen warez her vel ?

Det står faktisk også på deres hjemmeside:

----------------------
Hvorfor ADSL
ADSL er en teknologi, der giver væsentlig højere hastigheder på Internettet end f.eks. ISDN eller almindelige modems. ADSL
står for Asymmetric Digital Subscriber Line. At ADSL er asymmetrisk betyder at den hastighed du kan hente data med er større end den
du kan sende med.
Med det stadigt stigende behov for at downloade store mængder data fra Internettet bliver hastigheden et væsentligt krav. Ikke
mindst i takt med, at udbudet af multimediefiler øges, f.eks. film, videoklip, musik, spil, tung grafik etc.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-05-01 17:42

email: jan@jve.dk Web: http://www.jve.dk

"JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
> [...]
mener
> gratis spil, gratis musik og gratis film... ingen warez her vel ?

Øhh - der står da ikke noget om at han downloader gratis ?

Der står bare, at han gør det hurtigt !

eller hvad ?

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Sten Gundersen

Dato : 28-05-01 21:07

Jeg kan kun give dig ret, det samme gælder i øvrigt også Cybercity m.fl.

Her er linket til telestyrelsen:

http://www.tst.dk/dk/publikationer/teletema22001/tt2_01_kap02.htm

Sten

Fra : Sten Gundersen