A/C i peugeot 206 lugter??
Fra : Jesper G

Dato : 07-04-05 08:40

Jeg har en peugeot 206. Og når jeg bruger min air condition fungerer
den fint. Men så snart jeg slukker den - så lugter den af
toilettønde?!?! Hvad kan der være galt? Andre der har samme problem?

Mvh Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 08:47

"Jesper G" <takuma@jgb.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en peugeot 206. Og når jeg bruger min air condition fungerer
> den fint. Men så snart jeg slukker den - så lugter den af
> toilettønde?!?! Hvad kan der være galt? Andre der har samme problem?

Der KAN være tale om bakterier som kan fjernes med en spray.
Denne spray er sær at opdrive, men jeg har hørt at nogle Ford forhandlere
sælger den. Jeg går ud fra at den også virker på franske biler

Men en AC vil altid lugte lidt underligt lige når den stopper.

--
Tom

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-04-05 09:15

Hej,

On Thu, 07 Apr 2005 09:40:14 +0200, Jesper G <takuma@jgb.dk> wrote:

>Jeg har en peugeot 206. Og når jeg bruger min air condition fungerer
>den fint. Men så snart jeg slukker den - så lugter den af
>toilettønde?!?! Hvad kan der være galt? Andre der har samme problem?

Næh.. Jeg slukker aldrig for min aircon - der er ingen lugt.

** Lars