Så ka' man lære det, ka' man...
Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 05-04-05 17:06

Har lige købt anden bil. Var en tur i byen og parkerede på en 1times
parkering. Satte parkeringsskiven på 13.00 (tidspunktet for parkering).
Vendte tilbage 20 min. senere og fandt en hilsen på kr. 510 på forruden
:(

Var lige oppe og vende underkanten af skyerne (havde kun været væk i 20
min.) indtil jeg opdagede at P-skiven i forruden vendte omvendt af det
jeg er vant til. Den var sat til kl. 11.00 i stedet for 13.00. :(

ØV og atter ØV :( :(

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : MuLLe

Dato : 05-04-05 17:57

"Carsten Finn Rasmussen" wrote
snip

Neeeeej hvor surt

MuLLe

Fra : phk

Dato : 05-04-05 19:44

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse

> Var lige oppe og vende underkanten af skyerne (havde kun været væk i 20
> min.) indtil jeg opdagede at P-skiven i forruden vendte omvendt af det
> jeg er vant til. Den var sat til kl. 11.00 i stedet for 13.00. :(

Hvis den var vendt omvendt - så vender den forkert uden på??

Eller hvad?

--
Per, Esbjerg

Fra : John T.

Dato : 05-04-05 22:45

Hørte at man ville sætte P-Afgiften i KBH. ned til 200,-
Begrundelse:
Flere bilister ville ignorerer tidsbegrænsningen,
så der derved kom flere penge i kassen !! ???
Var formålet ikke, med den begrænset tid, at flere skulle kunne
få en plads til deres ærinde ?
Det lugter lidt af en pengemaskine, eller en aprilsnar ?
John

Fra : Lars Frandsen

Dato : 06-04-05 04:51

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> få en plads til deres ærinde ?
> Det lugter lidt af en pengemaskine, eller en aprilsnar ?

Det var en aprilsnar. Artiklen stod på forsiden af omslaget til Post
Danmarks reklamer, som blev omdelt d. 1/4. Indeni stod der, at det var en
aprilsnar og at det stadig koster kr. 510,- at parkere ulovligt i Kbh.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : John T.

Dato : 06-04-05 08:39

> [...]
> Danmarks reklamer, som blev omdelt d. 1/4. Indeni stod der, at det var en
> aprilsnar og at det stadig koster kr. 510,- at parkere ulovligt i Kbh.

Havde det på formemmeren
John

Fra : Per O.

Dato : 06-04-05 15:04

> [...]
> min.) indtil jeg opdagede at P-skiven i forruden vendte omvendt af det
> jeg er vant til. Den var sat til kl. 11.00 i stedet for 13.00. :(

Så køb en elektronisk P-Watch nu .. så slipper du for den slags. Du har
allerede betalt over halvdelen af prisen på P-Watch'en til p-vagten nu!
http://www.p-watch.com/

Per O.
Som er sååå glad for sin P-Watch

Fra : John T.

Dato : 06-04-05 17:56

> Så køb en elektronisk P-Watch nu .. så slipper du for den slags. Du har
> allerede betalt over halvdelen af prisen på P-Watch'en til p-vagten nu!
> [...]

Man kan så bare ikke "filme" sig til et ekstra kvarter
John

Fra : Per O.

Dato : 06-04-05 20:20

> Man kan så bare ikke "filme" sig til et ekstra kvarter
> John

Så overholder du heller ikke reglerne. Men du kan f.eks. godt sætte
starttiden frem til et andet tidspunkt, men risikerer så at du bliver
snuppet før tiden træder i kraft.
Ideen er at du ikke kan sætte skiven frem når du først har holdt stille, men
rent fysisk skal flytte bilen.

Per O.