Golf V TDI 140HK
Fra : phk

Dato : 04-04-05 11:47

Min bror får en subj. en af de nærmeste dage.

Skal jeg køre ind i den - bule den - den første dag han har den - eller skal
jeg vente et par dage?

:)
--
Per, Esbjerg

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-04-05 11:55

> Min bror får en subj. en af de nærmeste dage.
>
> Skal jeg køre ind i den - bule den - den første dag han har den - eller
> [...]

Hvorfor nu det.....han kan vel ikke gøre ved det

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 04-04-05 12:06

phk wrote:
> Min bror får en subj. en af de nærmeste dage.
>
> Skal jeg køre ind i den - bule den - den første dag han har den -
eller skal
> jeg vente et par dage?

Vent et par dage - det bliver du alligevel nødt til for før da står
den ikke stille længe nok til at du kan ramme den

Ebbe

Fra : ChipMIK

Dato : 04-04-05 12:46

Ebbe Kristensen wrote:

> eller skal

> Vent et par dage - det bliver du alligevel nødt til for før da står
> den ikke stille længe nok til at du kan ramme den
>
> Ebbe

Syns du ikke manden har lidt skade nok alene ved at skulle køre rundt i
den...

ChipMIK

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-04-05 12:55

"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

> Syns du ikke manden har lidt skade nok alene ved at skulle køre rundt i
> den...
>
> ChipMIK

HeHe )))

Fra : Kim Kristensen

Dato : 04-04-05 16:14

> Min bror får en subj. en af de nærmeste dage.
>
> Skal jeg køre ind i den - bule den - den første dag han har den - eller
> [...]
Ja misundelse er en grim ting

Vent du med at hærge hans bil indtil du har fået din prøvetur, ellers ryger
du sgu' nok af listen.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Klaus G.

Dato : 04-04-05 16:51

> Skal jeg køre ind i den - bule den - den første dag han har den - eller
skal
> jeg vente et par dage?

Du skal bare forholde dig passiv. Der er en gylden regl som sørger for, at
første køretur i en helt ny bil, at man får et stenslag...Sådan er det bare
:)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 18:14

Hvis jeg kender P. godtnok så hyrer han "Jaguar" og får dig delt ud over
byen ;)

> Du skal bare forholde dig passiv. Der er en gylden regl som sørger for, at
> første køretur i en helt ny bil, at man får et stenslag...Sådan er det
> bare
> :)

Nemli' Ja!

Jeg har selv lige erhvervet mig subj. den 2. uge jeg har den triller jeg en
tur til Stuttgart - BANG stenslag lige midt i ruden ( i føresiden
naturligvis).

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Søren

Dato : 05-04-05 09:14

> Jeg har selv lige erhvervet mig subj. den 2. uge jeg har den triller jeg
> en tur til Stuttgart - BANG stenslag lige midt i ruden ( i føresiden
> naturligvis).

Nu vi er ved stenslag, hvor er synsfeltet defineret på en forrude når man
skal til syn.
Og hvor stort skal en et stenslag være før bilsyn kræver at ruden bliver
skiftet ?
I kan nok regne ud jeg har et, det sidder i højre side, lidt over øjenhøjde.
Og jeg synes ikke det generer mig, men hvad siger de når jeg kommer til syn
med bilen ?

Fra : Brian S Jensen

Dato : 05-04-05 09:25

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> I kan nok regne ud jeg har et, det sidder i højre side, lidt over
> øjenhøjde. Og jeg synes ikke det generer mig, men hvad siger de når jeg

Hej

Jeg tror at det er meget individuelt hvordan de vurderer det - her i
Svendborg
fik jeg synet Previa'en for næsten 2 år siden med en ca. 30cm lang revne i
frontruden - midt oppe, ud fra kanten i højre side - ca. 20cm ind i
viskerfeltet

Jeg er spændt på hvad de siger til august når den skal til syn igen

Ellers må der jo en ny i - det eneste ærgelige ved det er jo bare det første
stenslag - men kommer jeg vel over

Sidste år da BMW'en var til syn, stod han grundigt og studerede et stenslag
i venstre side - det var ca. 10cm oppe - midt i venstre side.
"Vi" blev enige om at eftersom jeg havde glasfriskade skulle jeg nok få
kigget
på det - så der er meget forskel

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 05-04-05 09:39

> [...]
øjenhøjde.
> Og jeg synes ikke det generer mig, men hvad siger de når jeg kommer til

Jeg mener at synsfeltet bliver regnet for det område som vinduesviskerne kan
nå/renser, men nå det sidder helt over i den anden side skal synsmanden have
en rigtig dårlig dag for at klage over det. Jeg har fået synet bil med
stenslag i synsfeltet med et areal som en halv enkrone i nærheden af det
indvendige spejl, det gav ikke nogen problemer.

Ellers er det jo bare at få fat på nogle kortere viskerblade

Med venlig hilsen Kim

Fra : Henrik B.

Dato : 05-04-05 09:22

> Hvis jeg kender P. godtnok så hyrer han "Jaguar" og får dig delt ud over
> byen ;)

*ROFL*

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : phk

Dato : 05-04-05 16:18

> Hvis jeg kender P. godtnok så hyrer han "Jaguar" og får dig delt ud over
> byen ;)

Det er kun mig der ved hvor Jaguar er!

Lige ved siden af Bentley ;)

> Nemli' Ja!
>
> Jeg har selv lige erhvervet mig subj. den 2. uge jeg har den triller jeg
> en tur til Stuttgart - BANG stenslag lige midt i ruden ( i føresiden
> naturligvis).

Jeg bør nok sørge for at holde mig foran ham når vi nu skal en tur rundt på
Nürburgring sidst i Juni :)

Med den vægtklasse og HK-klasse han holder sig er det ingen problem :)

--
Per, Esbjerg
(+5HK mere og flere hundrede kg :))

Fra : Mogens

Dato : 04-04-05 16:53

On Mon, 4 Apr 2005 12:46:46 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

> Skal jeg køre ind i den - bule den - den første dag han har den - eller skal
> jeg vente et par dage?
> Per, Esbjerg

Kør den i havnen :)

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 18:00

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Kør den i havnen :)

og giv ham 500 Kr til busbilletter

--
Tom

Fra : phk

Dato : 05-04-05 16:15

> og giv ham 500 Kr til busbilletter

Men er det ikke kun Ford´er med turbo der ryger(!) i havnen?

;)
--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 16:53

> Men er det ikke kun Ford´er med turbo der ryger(!) i havnen?

....for at slukke branden?

--
Tom