Siemens
Fra : Møgelmose

Dato : 28-05-01 14:15

Hvor kan man anskaffe sig div. programmer til M35i jeg har logoer og
ringetoner som zip fil men jeg har ikke noget program til at bruge dem med?
Helst ingen tyske sider....

Mvh.
Hans-Jacob

--
Med Venlig Hilsen
Finn Møgelmose

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-05-01 14:33

Jeg kender desværre ikke svaret på dit spørgsmål, men tillader mig at rejse
et par nye spørgsmål i denne tråd

Min kammerat har lige købt en Siemens M35i.
Er det muligt med denne mobil at få operatør logoer på?

Jeg så en gang en tysk side med en helve*** masse billeder, men forstod det
således at man _skulle_ have et datakabel for overføre dem og jeg ved heller
ikke om det bare var billedbeskeder...

/Mikael

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 28-05-01 20:53

Hej, man skal bruge et datakabel for at ligge operatørlogoer ind og det
bedste program jeg har fundet til det hedder s25atonce men det er på
pølsetysk

Morten

Fra : Frank W

Dato : 29-05-01 07:41

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Hej, man skal bruge et datakabel for at ligge operatørlogoer ind og det

Er der nogen der har erfaring med Thansens uorg datakabel til Siemens,
eller skal man gå efter det org. Prisen er jo ikke ligefrem den samme *S*

Hilsen
Frank, som er træt af at der står Orange på sin M35i

Fra : Møgelmose

Dato : 29-05-01 08:23

Vi har bestilt hos Mobiltricks der koster det 145 kr for et F/Mbus kabel
Vi bestilte både et Siemes og et 8210 kabel (jeg har fået 8210 HURRA *G*

Er der nogle der ved om det tager langtid for dem med at sende det?

Jeg betalte i Onsdags og det kom ikke igårt (Mandag)

Mvh.
Hans-Jacob