Søger: 40mm sænkningsfjedre til Pug405 Mi1~
Fra : Klaus G.

Dato : 03-04-05 20:30

Hej.

Vil gerne sænke madkassen, men kan ikke finde nogle fjedre som sænker bilen
med 40mm. De skal kunne gå gennem syn, så TÜV er vel et must. Desuden vil
jeg gerne have lidt kvalitet, så helst ikk noget no-name. Har haft skrevet
til http://www.racingcentret.dk/ og de kunne ikke skaffe nogen, og de
forhandler ellers en hel del gode mærker.

Nv-Autodele sælger, men det er kun 35mm

Hoyer er udelukket...

I kan se lidt billeder af bilen, og der er lige rigligt med plads foran :)
Så 40mm er et minimum.
http://www.seth-enoch.dk/Pug405Mi16/page_01.htm

Lidt hjælp ønskes... Udenlandske sider kan også gå an hvis der kan betales
med VISA, men dansk er at fortrække :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : HKN

Dato : 03-04-05 21:51

> [...]
>
> Hoyer er udelukket...
>
> I kan se lidt billeder af bilen, og der er lige rigligt med plads foran

Det er da også nogle små trillebørs hjul du har på der?

Nå, har du prøvet Peugeot selv? Jeg fik min sænket 40mm hos dem, dengang
(i -92 tror jeg det var?)

Mvh
Henrik

Fra : Klaus G.

Dato : 04-04-05 16:48

> Det er da også nogle små trillebørs hjul du har på der?
Det er noget no-name billige konefælge :) Nye 17" fælge er bestilt, venter
bare på afhentning :)

> Nå, har du prøvet Peugeot selv? Jeg fik min sænket 40mm hos dem, dengang
> (i -92 tror jeg det var?)
Har prøvet her i Peugeot Holstebro. De ville ringe tilbage, men det er nu
9mdr siden, og de har ikke ringet endnu.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : winther

Dato : 04-04-05 18:30

Hej Klaus

Jeg tror umiddelbart ikke du kan få en godkendt sænkning på 40 mm.

Min Pug. 405 GTX Turbo Diesel havde en 35 mm godkendt sænkning foran. Jeg
havde problemer med at få bilen gennem syn pga. lygtehøjden (skal min være
50 cm).

Jeg skal lige bemærke at jeg havde vanskeligt ved at komme over en opkørsel
til fortovet - bunden skrabte imod konsekvent hver gang.

Heldigvis er jeg over det problem bilen er solgt og jeg skal aldrig have en
sænket bil mere.

mvh
Winther

Fra : Klaus G.

Dato : 04-04-05 21:04

> Jeg tror umiddelbart ikke du kan få en godkendt sænkning på 40 mm.
Tystys!

> Min Pug. 405 GTX Turbo Diesel havde en 35 mm godkendt sænkning foran. Jeg
> havde problemer med at få bilen gennem syn pga. lygtehøjden (skal min være
> 50 cm).
Nej! Ikke sådan noget jeg gidder at høre...

> Jeg skal lige bemærke at jeg havde vanskeligt ved at komme over en
opkørsel
> til fortovet - bunden skrabte imod konsekvent hver gang.
Kommer jo an på hvor meget man vil sænke den jo...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk