Måtter til Passat 2001
Fra : Gismo

Dato : 02-04-05 13:26

Hvad koster de i vildledende udsalg? (sort)

Gismo.

Fra : Gismo

Dato : 02-04-05 13:30

Gismo wrote:
> Hvad koster de i vildledende udsalg? (sort)
Jeg mener farven

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-04-05 13:46

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev :

>Jeg mener farven

Shit ! ;)

--
jan@Fedtegreven.dk / jan@stevns.net

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-04-05 14:09

Gismo wrote:

> Jeg mener farven

Ja ja det kan alle og enhver jo komme og sige :)

Mvh
Roberto

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-04-05 13:45

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev :

>Hvad koster de i vildledende udsalg? (sort)

Du får vist svært ved at hitte sådanne priser ;)

--
jan@Fedtegreven.dk / jan@stevns.net

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-04-05 13:46

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Du får vist svært ved at hitte sådanne priser ;)

Det er sjovt at folk gerne vil ha' den rigtige vare. men om de gider
betale prisen?

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 14:11

> Du får vist svært ved at hitte sådanne priser ;)

Og dog - forvent en 8 -900 kr ved SMC mafian og dens lakajer for helt
orginale (deluxe kvalivare).
Pasformede uorginale plejer at koste en 4-600 kr. men sådan noget putter man
ikke i sin VW :(

Hvis du vil have det billigst muligt skal du til det 3. rige, der koster 77
Euro, lige i underkanten af 600 kr.
Autohaus Kath / Thurnier i Flensborg sende gerne til danmark.
Og er du medlem af Club Golf Danmark er der procenter at spare.

Jeg fandt dog nogle til min nye goller på Ebay.de til 37 Euro + forsendelse.
> 50 Euro i alt.
Søg på fussmatten.

Orginal tilbehørsnummer på de sorte måtter (for og bag sæt) er iøvrigt: 3B1
061 222 FBN.
Man kan også nøjes med at købe de forreste, hvis ikke dem bagi er slidte, så
er det 50 Euro.

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : L

Dato : 02-04-05 20:40

Hvorfor ringer du dog ikke og spørger på et reservedelslager for VW????????

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-04-05 21:22

> Hvorfor ringer du dog ikke og spørger på et reservedelslager for
> VW????????
> "L"

1) Hvorfor citerer ikke du ikke jvf reglerne i usenet..?

2) Står "L" for "Luk Ladeporten, Fedtmule.."..?

3) Tror du manden spørger her, fordi han gerne vil have svaret nu, og måske
gerne vil have generelle oplysninger vedr. køb af måtter - som for eksempel
det, som Claus gav..? Det tror jeg.

/Jan W Nielsen

Fra : Gismo

Dato : 03-04-05 20:52

Jan W Nielsen wrote:

> 3) Tror du manden spørger her, fordi han gerne vil have svaret nu, og
> måske gerne vil have generelle oplysninger vedr. køb af måtter - som
> for eksempel det, som Claus gav..? Det tror jeg.

Nemlig ja, og mange tak for svarerne.

Gismo.