Ny Mustang Shelby Cobra GT500
Fra : Lars Ehlers

Dato : 31-03-05 17:38

http://autos.msn.com/as/minishow/article.aspx?contentID=4023097&s=NewYork2005&src=minishow

5.4 liter supercharged V8 med 450 HK. Nu venter jeg så bare på prisen,
det bliver interessant at se, hvad den kommer til at koste!

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Morgan Jones

Dato : 31-03-05 18:47

> [...]
>
> 5.4 liter supercharged V8 med 450 HK. Nu venter jeg så bare på prisen,
> det bliver interessant at se, hvad den kommer til at koste!

NICE!

Se *det* er en bil. Een af de eneste jeg ville foretrække over en
Murcielago.

Morgan

Fra : Lars Ehlers

Dato : 31-03-05 20:28

On Thu, 31 Mar 2005 19:46:52 +0200, "Morgan Jones" <morgan@jones.dk>
wrote:

>NICE!
>
>Se *det* er en bil. Een af de eneste jeg ville foretrække over en
>Murcielago.

Rygterne siger, at prisen skulle ligge på niveau med de tidligere
Mustang Cobra modeller, så omkring $40.000 er realistisk. Så hvis man
tager i betragtning, at en Murcielago koster $280.000 i USA, så får
man meget bil for pengene!

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Morgan Jones

Dato : 31-03-05 20:39

> [...]
> Mustang Cobra modeller, så omkring $40.000 er realistisk. Så hvis man
> tager i betragtning, at en Murcielago koster $280.000 i USA, så får

Det er klart at Murcielago'en er et helt andte game. Men for mig er
Shelby'en en cool klassiker. Fra dengang hvor biler var biler, og bøsser var
noget man gik på jagt med.

;)

ps. Gallardo'en er heller ikke slem til prisen.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-04-05 00:17

On Thu, 31 Mar 2005 08:38:23 -0800, Lars Ehlers
<ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>5.4 liter supercharged V8 med 450 HK. Nu venter jeg så bare på prisen,
>det bliver interessant at se, hvad den kommer til at koste!

Hvorfor er det jeg synes at den "bare" ligner den nye Mustang 05. Har da
troet at Cobro var indbegrebet af at skulle være cabriolet/softtop.
Flemming Jacobsen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 01-04-05 19:07

On Fri, 01 Apr 2005 01:17:28 +0200, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote:

>Hvorfor er det jeg synes at den "bare" ligner den nye Mustang 05. Har da
>troet at Cobro var indbegrebet af at skulle være cabriolet/softtop.

Du tænker på Carrol Shelbys AC Cobra. I mine øjne den ultimative
roadster, men der er nok flere replicas på gaden i dag end ægte. Lyden
fra Fords 427 i en AC Cobra er rå og voldsom, mange af dem har omkirng
500 HK uden de store modifikationer.

Shelbys samarbejde med Ford omfattede også Mustangs, så derfor Mustang
Cobra navnet. Langt de fleste Mustanger (to trediedele), der ruller af
samlebåndet er V6 udgaven, dertil kommer GT udgaven og en håndfuld
Mustang Cobraer.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-04-05 07:27

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 5.4 liter supercharged V8 med 450 HK. Nu venter jeg så bare på prisen,
> det bliver interessant at se, hvad den kommer til at koste!

Så mangler vi bare at se en annonce på nettet:

Velholdt Mustang '98 convertible til salg.

Nå-nej, for pokker!
Nummerpladen skal jo passe.
Så du kan ikke sælge, når der står at du har 2 stk.

Anyhow, fin bil og personligt synes jeg de er kommet godt tilbage til
rødderne.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Lars Ehlers

Dato : 01-04-05 19:10

On Fri, 1 Apr 2005 08:27:28 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Så mangler vi bare at se en annonce på nettet:
>
>Velholdt Mustang '98 convertible til salg.

Absolut en mulighed Jeg har bearbejdet konen i et par år, så mon
ikke?

>Nå-nej, for pokker!
>Nummerpladen skal jo passe.
>Så du kan ikke sælge, når der står at du har 2 stk.

OHIHAD2 = Oh I had to (jeg måtte bare).

>Anyhow, fin bil og personligt synes jeg de er kommet godt tilbage til
>rødderne.

Jeg synes, at Ford er sluppet ualmindelig heldigt fra det. Retro men
også moderne.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-04-05 22:01

> OHIHAD2 = Oh I had to (jeg måtte bare).

Min oversættelse:
Oh I had two
Jeg havde 2 (Mustang'er)

> Jeg synes, at Ford er sluppet ualmindelig heldigt fra det. Retro men
> også moderne.

Den er skøn.
Tilbage til dengang en Mustang lignede en Mustang

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-04-05 07:29

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Hvem pokker var/er Eric Cartman?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-04-05 07:41

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem pokker var/er Eric Cartman?

Prøv at tænde for TV3+ mellem 19 og 20 på en hverdagsaften.....
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St Car

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-04-05 10:15

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at tænde for TV3+ mellem 19 og 20 på en hverdagsaften.....

Da er fjernsynet som regel optaget.
Enten af knægten som ser tegnefilm.
Eller af pigen på godt 15 som ser 'en-eller-anden-ligegyldig-serie'
Hvis jeg siger det sidste til pigen, så har jeg varme ører i mindst 3 dage
(talegaver!).
Så meget kan den slags gå op i det med serier *G*

Men jeg må nok prøve, at snige mig til at se tv på nævnte tidspunkt.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-04-05 13:57

On Fri, 1 Apr 2005 11:14:32 +0200, "Uffe Bærentsen"
> [...]

>Så meget kan den slags gå op i det med serier *G*
>
>Men jeg må nok prøve, at snige mig til at se tv på nævnte tidspunkt.

South Park ;). en relativ humoristisk tegnefilmsserie som dog er meget
kontroversiel.
Flemming Jacobsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-04-05 15:01

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> South Park ;). en relativ humoristisk tegnefilmsserie som dog er meget
> kontroversiel.

OK, den smule jeg har set af South Park, begrænser sig til følgende:
'det-man-kan-se-mens-man-hurtigt-zapper-forbi'

Kort sagt, den hører ikke til mine favoritter

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-04-05 16:38

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at tænde for TV3+ mellem 19 og 20 på en hverdagsaften.....

Så er der Simpsons , og der er Eric Cartman *IKKE* med i - jeg var ikke
rigtig vågen da jeg skrev tidligere (natarbejde)...
Cartman er med i SouthPark - en satirisk/kynisk tegnefilm....

Fra : Lars Ehlers

Dato : 01-04-05 19:13

On Fri, 1 Apr 2005 08:28:38 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Hvem pokker var/er Eric Cartman?

Jeg har været South Park fan lige siden Comedy Central startede med
den serie. Specielt hvis man er lidt træt af alt det politisk korrekte
halløj, så er det befriende at se underholdning, der er meget
kontroversiel.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-04-05 07:31

> 5.4 liter supercharged V8 med 450 HK. Nu venter jeg så bare på prisen,
> det bliver interessant at se, hvad den kommer til at koste!

Flot - de er gode til at få "retro-charmen" med i USA.

....og drømmen om livet på Route 66..

/Jan W Nielsen