Nye alufælge - er det billigere i tyskland~
Fra : Søren Bay

Dato : 30-03-05 21:44

Hejsa

Vi står og skal have nye fælge på dytten, men dem vi kigger på ligger
mellem
8.000 og 9.000 kroner incl dæk. Er det eventuelt billigere i tyskland, og
hvis ja, hvor? Eller er der et godt billigt sted her i lille DK.

PS. det er nok OZ vi kigger mest efter!

//Søren

It has removed 1186 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Janner

Dato : 31-03-05 10:46

www.ebay.de her vælter det med fælge

Fra : JJ

Dato : 04-04-05 15:28

"Janner" <nowayjose@noapamthanks.nemlija> wrote in message
> www.ebay.de her vælter det med fælge

Hmm ja tillod mig lige at kigge med, jeg fandt da lige nogen for mig. Men
hvordan faen gør man de sender jo kun inden for tyskland ?

vh
jeppe

Fra : John Sahl

Dato : 04-04-05 15:44

JJ wrote:
> Hmm ja tillod mig lige at kigge med, jeg fandt da lige nogen for mig.
> Men hvordan faen gør man de sender jo kun inden for tyskland ?

Næh, man spørger dem da bare pænt, om de gider finde ud af
prisen, for at få det sendt til DK, 95% af dem siger ja og kommer
med en pris på det.

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 04-04-05 16:38

> Næh, man spørger dem da bare pænt, om de gider finde ud af
> prisen, for at få det sendt til DK, 95% af dem siger ja og kommer
> med en pris på det.

Ok prøver jeg, koster 30eur at sende dem i tyskland. så er spændt på hvad
prisen til tyskland er.

vh
jeppe